|
Sol Wave House, Majorka, Hiszpania
|
Rosnąca różnorodność klientów i ich wymagań zmieniają scenę plażowych hoteli w Europie. Wiodąca sieć hoteli w Hiszpanii, Meliá Hotels International, wprowadza w związku z tym, nowy program, który sprawia, że jego innowacyjny @SolWaveHouse związany z portalem społecznościowym Twitter, znajdujący się przy plaży w Magaluf (Majorka), będzie pierwszym w historii tego rodzaju hotelem na świecie
Mając na celu eliminację nudnych hoteli i ułatwienie interakcji pomiędzy klientami będącymi zwolennikami sieci społecznościowych, nowe doświadczenie charakteryzujące ten hotel gwarantuje dobrą zabawę, ułatwienia w zawieraniu nowych znajomości, niespodzianki, emocje i gwarną atmosferę tworzoną przez młodą klientelę, która wypełnia hotel, zorientowany na zajęcia plażowe, muzykę i doświadczenia związane ze sportami surfingowymi. W hotelu znajdują się dwa baseny ze sztucznymi falami do uprawiania flowboardingu, unikalnego w Europie surfingu halowego na sztucznej fali.
Od chwili swego otwarcia w lecie 2012, Sol Wave House wystartował jako hotel z ambicjami społecznościowymi. W hotelu znalazły się 184 apartamenty i pokoje o nowoczesnym wystroju, z widokiem na morze, spektakularny taras dla VIP-ów o powierzchni 2,5 tys. m2, a także baseny, restauracje w sportowym stylu z akcentami kalifornijskimi, bary i pomieszczenia koncertowe, w których grana jest przez cały dzień muzyka na żywo. Jak stwierdził dyrektor naczelny hotelu, Gonzalo Echevarría, "hotel realizuje nowy etap w spełnianiu oczekiwań coraz bardziej opartych na doświadczeniach i społecznościowym profilu klienta, poprzez stosowanie nowych technologii."
Co klienci znajdą w tym hotelu, przywołującym doświadczenia z Twittera? Głównym katalizatorem tego doświadczenia jest wirtualna społeczność o nazwie #SocialWave, dostępna tylko z hotelowego wifi, do którego klienci mogą mieć dostęp z własnego urządzenia mobilnego lub elektronicznego, logując się do swoich kont na Twitterze. Specjalni Twitter Konsjerże zajmują się wyłącznie spełnianiem próśb gości przekazywanych za pośrednictwem Twittera i generują rozmowy w tej wirtualnej społeczności, działając w charakterze łączników pomiędzy gośćmi. W ten sposób można się poznać i porozmawiać ze sobą, wymienić doświadczenia, poflirtować, wziąć udział w konkursach, podzielić się swoimi zdjęciami, itp. Każdy zakątek hotelu jest przystosowany do inicjowania i prowadzenia nowych rozmów.
Ponadto, hotel stworzył nowe apartamenty typu #TwitterPartySuite, wyposażone we wszelkie udogodnienia, przeznaczony dla 4 osób. W apartamentach tych, ich użytkownicy mogą liczyć na butelkę szampana i specjalne sportowe drinki w dniu przyjazdu do hotelu, 20% zniżki do wszystkich barów i restauracji w Wave House, VIP-owskie hamaki i mini bar, a także bezpłatny drink w trakcie odbywającego się co piątek przyjęcia #TwitterPoolParty.
Źródło: Melia Hotels International
|