Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Menu w hotelach InterContinental promuje politykę... | Aktualności hotelarskie ze świata
Menu w hotelach InterContinental promuje politykę poprzez gastronomię
|
InterContinental uruchamia menu - Fit for Royalty w swoich 16 obiektach
|
Hotelowa marka InterContinental Hotels & Resorts współpracuje z szefami kuchni obsługującymi politycznych światowych liderów, w celu promowania "polityki poprzez gastronomię" i podkreślają znaczenie zaspokajania głodu wśród mieszkańców globu.
Dwudziestu osobistych szefów kuchni świadczących swe usługi na rzecz światowych prezydentów, premierów, królów, królowych i książąt, współpracuje z Serge’em Devesa, zarządzającym szefem kuchni w hotelu InterContinental New York Barclay i organizacją City Harvest zwalczającą głód wśród mieszkańców Nowego Jorku. 27 lipca 2013 organizacja ta podała lunch w Xavier Mission, dla będących w potrzebie, ponad 200 nowojorczyków. Przygotowanych zostało dziesięć dań, które miały na celu zaprezentowanie domowych kuchni funkcjonujących w pierwszych rodzinach świata. Znalazły się wśród nich siekana letnia sałatka z orzechami pekan i dressingiem z estragonem przygotowana przez szefa kuchni prezydenta USA, Baracka Obamy, czy też kwiaty cukinii faszerowane warzywami oferowane przez kuchnię Księcia Alberta II z Monako.
Na przełomie lipca i sierpnia 16 restauracji w hotelach InterContinental w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Kostaryce i Argentynie zaprezentuje potrawy w ramach specjalnej oferty królewskiego menu - "Fit for Royalty". Część dochodu ze sprzedaży menu zostanie przekazana do lokalnych banków żywności w miastach uczestniczących w promocji.
Źródło: InterContinental Hotels Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |