Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Trzy hotele Marriotta marki Edition... | Aktualności hotelarskie ze świata
Trzy hotele Marriotta marki Edition prawdopodobnie na sprzedaż
|
Pokój w hotelu London Edition
|
W środę, 14 sierpnia, pojawiły się pogłoski że fundusz inwestycyjny Abu Dhabi Investment Authority (ADIA) bliski jest sfinalizowania transakcji nabycia trzech hoteli marki Edition od grupy Marriott International za cenę przekraczającą 800 milionów dolarów.
Hotele zlokalizowane w Londynie, Nowym Jorku i Miami Beach znajdują się wciąż w trakcie budowy i według nieoficjalnych źródeł Marriott będzie prawdopodobnie chciał zakończyć te inwestycje przed pozbyciem się prawa własności.
Choć Marriott odmówił skomentowania tych doniesień, to analityk branży hotelowej David Loeb powiedział, że Marriott nie tylko skorzysta finansowo z tej oferty, sprzedając hotele za cenę wyższą niż oczekiwano, ale jeśli transakcja dojdzie do skutku, a wydaje się to bardzo prawdopodobne, pozwoliłoby to Marriottowi na recykling kapitału niezbędnego do sfinansowania rozruchu nowej marki. Loeb dodał, że spodziewa się, iż Marriott podpisze wraz ze sprzedażą hoteli, długoterminowy kontrakt na ich zarządzanie.
Loeb szacuje, że Marriott zainwestował już blisko 575 milionów dolarów w trzy obiekty, aby przyspieszyć proces uruchamiania luksusowej marki stworzonej we współpracy z Ianem Schragerem. W Londynie, hotel marki Edition zostanie otwarty w połowie września, podczas gdy w Miami i Nowym Jorku hotele czynne będą odpowiednio od 2014 i 2015 roku.
Do tej pory tylko dwa z 10 zapowiadanych przez Marriotta hoteli Edition, zostało otwartych. Jeden hotel funkcjonuje w Stambule, a pierwszy hotel, który powstał w Honolulu zmienił po około roku markę, z powodu jak to określił właściciel rozczarowujących wyników.
Marriott przygotowuje również realizację hoteli marki Edition w Bangkoku i Abu Zabi. W West Hollywood natomiast, spółka nabyła już grunt, na którym powstać ma kolejny hotel tej marki.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |