Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Wyndham ujawnia szczegóły modernizacji marki... | Aktualności hotelarskie ze świata
Wyndham ujawnia szczegóły modernizacji marki Howard Johnson
|
Koncepcja nowego lobby w hotelach Howard Johnson
|
Wyndham Hotel Group zaprezentowała nowe plany związane ze swoją marką Howard Johnson, w tym nowe logo i koncepcje wewnętrznego i zewnętrznego stylu.
Ujawnione podczas konferencji Wyndham Hotel Group 2013 Global Conference, która odbyła się w tym tygodniu w Las Vegas, szczegóły modernizacyjne obejmują nowe umeblowanie, firmowe markowe udogodnienia i inicjatywy szkoleniowe dotyczące obsługi gości. Nowe projekty wnętrz i wyglądu zewnętrznego zaczną pojawiać się w terminie, który zostanie ustalony później, w amerykańskich lokalizacjach testowych dopiero pod koniec 2014 roku.
Jak twierdzi Wyndham, koszty przyłączenia się do nowego charakteru marki Howard Johnson ponoszone będą przed wejściem hoteli na rynek i obiecał, że będą one konkurencyjne z tymi oferowanymi przez inne marki reprezentujące dolną część segmentu średniej klasy.
Przejście całego portfela marki do standardów nowego Howard Johnson - co będzie widoczne poprzez wycofywanie z rynku marek takich kategorii, jak Howard Johnson Inn, Howard Johnson Express Inn i Howard Johnson Plaza, na równi z innymi zmianami - ma być procesem wieloletnim.
Kiedy modernizacja zostanie już przetestowana i udoskonalona, franczyzobiorcy ze Stanów Zjednoczonych będą mieli możliwość przyłączenia się do nowej marki Howard Johnson już w 2015 roku, pod warunkiem, że obiekty wprowadzą niezbędne ulepszenia, które, według przewidywań, różnić się będą w zależność od indywidualnych cech każdego z hoteli. Nowy prototyp konstrukcyjny powinien również być dostępny w ciągu najbliższych lat.
Źródło: Wyndham Hotel Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |