Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott International pokazuje swoją siłę w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott International pokazuje swoją siłę w ekspansji na rynku azjatyckim
|
Marriott otworzy w październiku sześć luksusowych hoteli w Azji
|
W miarę, jak Marriott International pomaga ludziom "zobaczyć świat," informuje również o otwieraniu swoich nowych obiektów. Według najnowszych informacji, ujawniono, że jeszcze w tym miesiącu przybędzie w Azji sześć nowych hoteli tej firmy sygnowanych markami Ritz-Carlton i JW Marriott. Rozwój marki Ritz-Carlton nadal postępuje w bardzo szybkim tempie, dowodem czego są otwarcia hoteli w Chengdu, Tiencin i Bangalore, które nastąpią jeszcze w tym miesiącu, a marka JW Marriott otworzy hotele w Hanoi, Bangalore i Delhi.
Wraz ze 186 hotelami znajdującymi się w planach realizacyjnych potwierdzonych stosownymi umowami, oczekuje się, iż ponad 135 obiektów zostanie uruchomionych w ciągu najbliższych trzech lat. Marriott zamierza do roku 2016 ponad dwukrotnie zwiększyć liczbę swoich hoteli w Azji, osiągając w sumie poziom 330 hoteli z ponad 96000 pokoi, rozlokowanymi w 16 krajach. W tym czasie planuje się otwieranie średnio jednego hotelu na każde osiem dni.
"To znakomity czas dla Marriotta, kiedy zacieśniamy współpracę z naszymi lokalnymi partnerami w zakresie budowy hoteli przyczyniając się do dalszego rozwoju gospodarczego w Azji", powiedział Arne Sorenson, prezes i dyrektor generalny Marriott International. "Nasza gwałtowna ekspansja w regionie odzwierciedla popularność naszych marek w Azji wśród właścicieli nieruchomości, jak i klientów. Przy tempie pozwalającym na otwieranie na całym kontynencie jednego nowego hotelu niemal każdego tygodnia będziemy gotowi na przyjęcie w nich turystów z całego świata. Oczekiwania opiewające na około 330 hoteli w ciągu najbliższych trzech do czterech lat już same w sobie świadczą o fenomenalnym sukcesie naszych marek, ale otwarcie sześciu hoteli dwóch światowej klasy luksusowych marek w jednym miesiącu jest po prostu niesamowitym osiągnięciem. "
Marriott już obecnie oferuje szeroką gamę światowych marek w Azji - Bulgari Hotels & Resorts, Ritz-Carlton, JW Marriott, Renaissance, Autograph Collection, Marriott Hotels, Courtyard i Marriott Executive Apartments - i dostrzega ogromny potencjał rozwojowy w portfelach wszystkich marek obejmujący różne segmenty rynku. Firma planuje również otworzyć w regionie 50 hoteli w ramach samej tylko swojej flagowej marki Marriott Hotels, w ciągu najbliższych kilku lat.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |