Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Le Meridien inauguruje nową cyfrową kampanię...

Aktualności hotelarskie ze świata


Le Meridien inauguruje nową cyfrową kampanię fotograficzną


Dodano: 2013-10-30

Drukuj

Wyślij



Le Meridien San Francisco, USA


Le Meridien Hotels & Resorts, we współpracy z Travel + Leisure, uruchomił „Filters of Discovery”, nową cyfrową kampanię fotograficzną zawierającą prace trojga fotografików profesjonalistów z Instagram: Naomi Atkinson (@ naomiatkinson), Dan Rubin (@ danrubin) i Ali Jardine (@ alijardine).

Atkinson, Ruby i Jardine są najnowszymi członkami LM100, grupy kulturowych innowatorów sieci Le Meridien, artystów, którzy mają na celu wzbogacenie doświadczeń gości w obiektach Starwood Hotels & Resorts Worldwide funkcjonujących na całym świecie. Ich pierwszym zadaniem jest przedstawienie nowego spojrzenia na Paryż, New Delhi i San Francisco w Instagram # LMfilters.

TravelandLeisure.com zaprezentuje obrazy z każdej sesji zdjęciowej zrealizowanej przez członków Instagram w trakcie 72-godzinnych wyjazdów, które zostaną później wykorzystane w trzech miejskich przewodnikach dostępnych w pokojach hotelowych Le Meridien Etoile w Paryżu, Le Meridien New Delhi i Le Meridien San Francisco. Turyści również mogą głosować na swoje ulubione zdjęcia, które mają ukazać się w przewodniku, a ponadto mają szansę wygrania trzydniowej wycieczki z dwoma noclegami w Le Meridien San Francisco wraz ze zwiedzaniem miasta zorganizowanym przez Travel + Leisure . Turyści są oprócz tego zachęcani do umieszczania swoich własnych zdjęć w Instagramie pod hashtagiem  #LMfilters.



"Le Meridien jest zaangażowany w oferowanie swoim gościom nowych i kreatywnych sposobów zainteresowania lokalizacją, w której przebywają, a projekt cyfrowej kampanii fotograficznej jest naturalnym rozszerzeniem pomysłu odblokowywania kultury dla naszych gości na całym świecie," powiedział Brian Povinelli, światowy lider marki, Le Meridien i Westin. "Interakcja między nowymi członkami LM100 i ich zwolennikami w mediach społecznościowych przemawia do dzisiejszych cyfrowych i kreatywnych zamożnych turystów – typu osób często odwiedzających nasze hotele Le Meridien".


Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji