Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Le Meridien inauguruje nową cyfrową kampanię... | Aktualności hotelarskie ze świata
Le Meridien inauguruje nową cyfrową kampanię fotograficzną
|
Le Meridien San Francisco, USA
|
Le Meridien Hotels & Resorts, we współpracy z Travel + Leisure, uruchomił „Filters of Discovery”, nową cyfrową kampanię fotograficzną zawierającą prace trojga fotografików profesjonalistów z Instagram: Naomi Atkinson (@ naomiatkinson), Dan Rubin (@ danrubin) i Ali Jardine (@ alijardine).
Atkinson, Ruby i Jardine są najnowszymi członkami LM100, grupy kulturowych innowatorów sieci Le Meridien, artystów, którzy mają na celu wzbogacenie doświadczeń gości w obiektach Starwood Hotels & Resorts Worldwide funkcjonujących na całym świecie. Ich pierwszym zadaniem jest przedstawienie nowego spojrzenia na Paryż, New Delhi i San Francisco w Instagram # LMfilters.
TravelandLeisure.com zaprezentuje obrazy z każdej sesji zdjęciowej zrealizowanej przez członków Instagram w trakcie 72-godzinnych wyjazdów, które zostaną później wykorzystane w trzech miejskich przewodnikach dostępnych w pokojach hotelowych Le Meridien Etoile w Paryżu, Le Meridien New Delhi i Le Meridien San Francisco. Turyści również mogą głosować na swoje ulubione zdjęcia, które mają ukazać się w przewodniku, a ponadto mają szansę wygrania trzydniowej wycieczki z dwoma noclegami w Le Meridien San Francisco wraz ze zwiedzaniem miasta zorganizowanym przez Travel + Leisure . Turyści są oprócz tego zachęcani do umieszczania swoich własnych zdjęć w Instagramie pod hashtagiem #LMfilters.
"Le Meridien jest zaangażowany w oferowanie swoim gościom nowych i kreatywnych sposobów zainteresowania lokalizacją, w której przebywają, a projekt cyfrowej kampanii fotograficznej jest naturalnym rozszerzeniem pomysłu odblokowywania kultury dla naszych gości na całym świecie," powiedział Brian Povinelli, światowy lider marki, Le Meridien i Westin. "Interakcja między nowymi członkami LM100 i ich zwolennikami w mediach społecznościowych przemawia do dzisiejszych cyfrowych i kreatywnych zamożnych turystów – typu osób często odwiedzających nasze hotele Le Meridien".
Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |