Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Gracias, Merci, Shokrun, Toda Roba, Mamnoon:...

Aktualności hotelarskie ze świata


Gracias, Merci, Shokrun, Toda Roba, Mamnoon: Marriott International składa podziękowania


Dodano: 2013-11-08

Drukuj

Wyślij



Firma Marriott składa podziękowania swoim klientom


Wyobraźcie sobie, że kiedy podnosicie telefon, słyszycie w słuchawce, "Witam, mówi Bill Marriott. Naprawdę doceniam fakt, że wasza firma przeprowadziła wiele spotkań i zarezerwowała wiele noclegów w naszych hotelach, w tym roku." Tak, Bill Marriott, prezes Marriott International, Inc, był jednym z wielu menedżerów wyższego szczebla którzy przeprowadzili rozmowy telefoniczne, których celem było złożenie podziękowań ponad 125 tysiącom klientów firmy Marriott na całym świecie. Miało to miejsce w trakcie firmowego światowego tygodnia wdzięczności dla klientów – Global Customer Appreciation Week (od 28.10 do 01.11.2013), która objęła wszystkie hotelowe marki tej firmy reprezentowane przez ponad 3800 hoteli w 72 krajach.

J.W. Marriott, Jr., wypowiedział się na swoim blogu w kwestii znaczenia budowania relacji: "W miarę postępującego rozwoju naszej firmy, istotnym jest, aby zawsze dziękować klientom. W obecnej dobie tweetowania i wiadomości tekstowych, taki osobisty gest ma jeszcze większe znaczenie niż kiedyś. Podnieś słuchawkę telefonu lub poświęć chwilkę czasu na filiżankę kawy z klientem. Takie zdarzenia budują osobiste więzi, które miejmy nadzieję, doprowadzą do powtarzalności biznesu."

Stephanie Linnartz, wiceprezes wykonawcza w firmie Marriott oraz szefowa pionu marketingu i handlu, dodała: "Już od 20 lat nasi pracownicy i kadra kierownicza, osobiście przekazują naszym klientom, jak bardzo doceniamy ich biznes, wsparcie i lojalność. Począwszy od naszego prezesa pana Marriotta, Jr i dyrektora generalnego Arne Sorensona, angażujemy tysiące pracowników Marriotta na całym świecie, aby dotarli do wszystkich typów klientów, aby wyrazić im naszą wdzięczność za ich biznes. Global Customer Appreciation Week jest już tradycją w firmie Marriott i istotną częścią naszej kultury oraz silnego nastawienia na gościa."



Przez cały tydzień, pracownicy sprzedaży w siedzibie głównej, w Bethesda, w stanie Maryland i na całym świecie, w Europie, Azji, Ameryce Południowej i na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce dzwonili do klientów w każdym regionie. Firma zorganizowała również szereg wydarzeń specjalnych doceniających klientów i angażujących ich w różne projekty społeczne.


Źródło: Marriott International


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji