Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Ritz-Carlton otwiera pierwszy hotel w Indiach | Aktualności hotelarskie ze świata
Ritz-Carlton otwiera pierwszy hotel w Indiach
|
Ritz-Carlton, Bangalore, Indie
|
Ritz-Carlton Hotel Company, LLC, oficjalnie uruchomił pierwszy luksusowy hotel w Indiach. Znajdujący się przy ulicy Residency w samym centrum Bangalore, hotel jest częścią lokalizacji słynącej ze światowej klasy sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych.
Indyjskie miasto Bangalore jest trzecim pod względem wielkości miastem w Indiach i najlepiej jest znane jako Indyjska Dolina Krzemowa, z takimi dzielnicami, jak Electronic City, choć ogromne obszary w mieście pokryte są bujną zielenią, odpowiadając za inne określenie tego miejsca - Miasta Ogrodów. Bangalore jest siedzibą 400 firm z listy Top Fortune 500 i jest najszybciej rozwijającą się metropolią w Indiach. Miasto szczyci się również bogatym dziedzictwem kulturowym z kwitnącą sceną artystyczną.
277-pokojowy Ritz-Carlton Hotel, Bangalore znajdujący się w centrum miasta charakteryzuje się tradycyjnymi historycznymi cechami, wśród których rzucają się w oczy Jaali design (kratownice) z epoki Mogołów i wiele cech architektonicznych widocznych wewnątrz hotelu, w tym ostre łuki i duża biała, marmurowa przestrzeń przypominająca Taj Mahal.
Ritz-Carlton, Bangalore posiada siedem wykwintnych restauracji i miejskich lokali, które mają być prowadzone przez uhonorowanego gwiazdkami przewodnika Michelin szefa kuchni Anupama Banerjee. Ritz-Carlton Club Lounge, pierwsze zarządzane w Bangalore przez Ritz-Carlton, Spa by ESPA, salon Rossano Ferretti i największa w mieście bezkolumnowa sala balowa, również zajmują centralne miejsca w hotelowym kompleksie.
Ritz-Carlton Hotel Company, LLC, z siedzibą w Chevy Chase w stanie Maryland, prowadzi obecnie 81 hoteli w Ameryce, Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i na Karaibach, a ponadto około 30 hoteli i apartamentowców na całym świecie znajduje się w cyklu inwestycyjnym. Ritz-Carlton jest jedyną firmą branży usługowej, która dwa razy zdobyła prestiżową nagrodę Malcolm Baldrige National Quality Award, której celem jest promowanie wiedzy na temat doskonałości obsługi, docenianie osiągnięć jakościowych i rozpowszechnianie skutecznych strategii jakościowych.
Źródło: Ritz-Carlton Hotel Company
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |