Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Accor zbadał internetowe nawyki turystów regionu...

Aktualności hotelarskie ze świata


Accor zbadał internetowe nawyki turystów regionu Azji i Pacyfiku


Dodano: 2013-12-05

Drukuj

Wyślij



Accor zbadał nawyki internetowe turystów regionu Azji i Pacyfiku


Tajscy i chińscy turyści są najbardziej aktywnymi użytkownikami mediów społecznościowych w regionie Azji i Pacyfiku, a mieszkańcy Australii i Nowej Zelandii korzystają z nich w najmniejszym stopniu poinformował Accor Hotels Asia Pacific Social Media Monitor, w którym przeanalizowano nawyki związane z mediami społecznościowymi wśród turystów w tym regionie.

Accor wspólnie z ORC International przebadał ponad 5400 turystów w 11 krajach Azji i Pacyfiku (APAC), którzy przebywali w hotelu co najmniej raz w ciągu ostatnich 12 miesięcy i którzy korzystają z mediów społecznościowych przynajmniej raz w tygodniu.

Do szczegółowych ustaleń raportu należą m.in.:
·    Facebook jest najbardziej powszechnym medium społecznościowym w APAC, a szczególnie w Tajlandii (72%), na Filipinach (60%) i w Singapurze (55%). Facebook napotyka na konkurencję w postaci silnych lokalnych podmiotów tylko na pewnych określonych rynkach: WeChat i Sina Weibo w Chinach i Line w Tajlandii.
·    Nawet w Chinach, gdzie Facebook nie jest łatwo dostępny, 15% respondentów stwierdziło, że korzysta z niego i otwiera go kilka razy dziennie, prawie tak często, jak lokalną witrynę RenRen.
·    Google+ zaczyna zyskiwać na znaczeniu, a 24% respondentów korzysta z niego kilka razy dziennie. Pomimo tego ogólnego wzrostu, jego wykorzystanie jest nadal bardzo ograniczone, w czasie (13%) i po (4%) podróży.


·    Instagram uzyskał nieco niższe wyniki, a tylko 12% z ogólnej liczby badanych mówi, że korzysta z niego co najmniej raz dziennie.
·    Indyjscy goście najchętniej utrzymują kontakty z hotelami, w których już przebywało (79%), podczas gdy turyści z Azji Północnej, Hongkongu i regionu Pacyfiku nie są do tego skłonni.
·    Badanie zadowolenia gości jest nadal najbardziej popularne w formie kontaktu po pobycie w hotelu (29%) i przy pomocy kart komentarzowych 19%, zwłaszcza w przypadku osób starszych. Tylko 14% respondentów zamieszcza recenzję online, a najchętniej robią to turyści z Indii i Singapuru.
·    Ogólnie rzecz biorąc, preferowanym sposobem kontaktu z hotelem jest bezpośrednia komunikacja z pracownikami hotelu, niezależnie od negatywnego (34%), czy pozytywnego (28%) doświadczenia.


Źródło: Accor Group


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji