Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Karisma uruchamia nową lifestylową markę hotelową... | Aktualności hotelarskie ze świata
Karisma uruchamia nową lifestylową markę hotelową – Allure
|
Allure Bonbon Hotel, Cartagena, Kolumbia
|
Sieć hotelowa Karisma Hotels & Resorts poinformowała o uruchomieniu lifestylowej marki hotelowej Allure Hotels wraz z przeprowadzonym rebrandingiem dwóch hoteli w Cartagenie, w Kolumbii
Allure Bonbon (poprzednio Arsenal Hotel) i Allure Chocolat (dawniej Arsenal Hotel Boutique) to obiekty będące własnością rodziny Char Muvdi. 14-pokojowy Allure Bonbon zaoferuje ceny zaczynające się od 139 USD za nocleg, natomiast w 34-pokojowym Allure Chocolat hotelowy pokój dostępny będzie od 175 dolarów.
Karisma Hotels & Resorts, z siedzibą w Coral Gables, na Florydzie w Stanach Zjednoczonych, poinformowała, że otworzy około pięciu obiektów Allure Hotels w Ameryce Południowej, w ciągu najbliższych pięciu lat.
"Jesteśmy gotowi do podjęcia się realizacji tego nowego przedsięwzięcia," powiedział Ruben Becerra, wiceprezes ds. korporacyjnych i rozwoju biznesu w Karisma. "Dostrzegamy duży potencjał rozwojowy dla nowej linii hoteli butikowych w Ameryce Południowej i nie moglibyśmy marzyć o lepszym sposobie uruchomienia tej marki niż poprzez wykorzystanie obiektów Arsenal de Cartagena".
Allure Hotels będą wyposażone w indywidualne udogodnienia, w tym aromaterapię, bogaty wybór poduszek, bezpłatną usługę Wi-Fi i stacje dokujące do iPodów w hotelowych pokojach.
Źródło: Karisma Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |