Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Sukces gastronomiczny ciężarówek Four Seasons w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Sukces gastronomiczny ciężarówek Four Seasons w 2013 zaowocuje nową akcją w roku 2014
|
Ciężarówka gastronomiczna Four Seasons
|
Ciężarówki gastronomiczne Four Seasons Hotels and Resorts - FS Taste Truck, które objeżdżały w ubiegłym roku zachodnią części Stanów Zjednoczonych, zrobiły sobie przerwę na sezon zimowy, ale firma planuje ponownie uruchomić gastronomiczne trasy w roku 2014
Pierwsza oficjalna Ciężarówka Gastronomiczna Four Seasons, wyekwipowana i przygotowana do podróży z inicjatywy firmy Four Seasons Hotels and Resorts z siedzibą w Toronto w Kanadzie, wyruszyła w swą inauguracyjną trasę 16 września 2013 r. Długość jej trasy wyniosła ponad 1000 mil (1609 km). Ciężarówka promowała firmę w ośmiu miejscach w trzech stanach. Były wśród nich m.in. Palo Alto, w Kalifornii i Santa Fe w Nowym Meksyku.
Więcej niż 7000 klientów cieszyło się daniami serwowanymi przez FS Taste Truck. Średnia cena pozycji w menu wynosiła 7,25 dolarów. Do najpopularniejszych dań należały: wołowe żeberka z wędzoną mozzarellą i rukolą w sosie salsa verde w Santa Barbara w Kalifornii; Quesadilla (rodzaj tortilli) z żeberkami wołowymi i kimchi (tradycyjne danie kuchni koreańskiej składające się z fermentowanych lub kiszonych warzyw), sosem molcajete salsa, zieloną cebulą, kolendrą i rzodkiewką w Los Angeles, oraz zielony gulasz chile w Santa Fe.
FS Taste Truck część swoich wpływów przekazała na wsparcie organizacji charytatywnej walczącej z głodem - Chefs to End Hunger, która działa w hotelach, restauracjach i w innych lokalach gastronomicznych, zajmując się redystrybucją nadmiaru przygotowywanego jedzenia, na rzecz potrzebujących.
"Odzew na naszą akcję był zdumiewająco pozytywny," powiedział Guy Rigby, wiceprezes Four Seasons ds. gastronomicznych w Ameryce. "Nikt nie oczekiwał czegoś takiego ze strony Four Seasons, ale kiedy chętni próbowali ulicznego jedzenia przygotowywanego przez naszych kucharzy, sprzedawało się ono w okamgnieniu. (...). Ze względu na sukces akcji, pragniemy ją powtórzyć w innym regionie Stanów Zjednoczonych w 2014 roku."
Źródło: Four Seasons Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |