Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Dwa słoweńskie hotele przechodzą pod barwy marki... | Aktualności hotelarskie ze świata
Dwa słoweńskie hotele przechodzą pod barwy marki Ramada
|
Ramada Resort Kranjska Gora, Słowenia
|
Dwa hotele w alpejskim kurorcie Kranjska Gora w Słowenii reprezentowane będą przez słynny znak towarowy Ramada, należący do grupy Wyndham. Celem rebrandingu jest zwiększenie możliwości przyciągania nowych turystów i poszerzania rynków.
Zagwarantowana w umowie 20-letnia licencja dla hoteli Larix i Grand Hotel Prisank, umożliwiająca działalność tych hoteli, jako: Ramada Resort Kranjska Gora i Ramada Hotel & Suites Kranjska Gora, weszła w życie z dniem 1 stycznia 2014 roku.
"Znak towarowy ma kluczowe znaczenie, jeżeli chcemy dodatkowo przyciągnąć turystów z określonych rynków docelowych," powiedziała Simona Mele z firmy Hit zajmującej się grami losowymi, właściciela obu hoteli.
Potwierdzone zostało to przez Maartena Boersa, dyrektora generalnego zależnej od właściciela firmy Hit Alpinea, który utrzymuje, że Kranjska Gora jest jedną z najlepiej strzeżonych na świecie tajemnic. Chociaż kurort jest dobrze znany w związku z organizowanymi tu co roku zawodami z cyklu alpejskiego Pucharu Świata, to nikt tak naprawdę nie wie, gdzie to jest.
Źródło: Wyndham Hotel Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |