Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott wchodzi w 2014 rok z najszybciej... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott wchodzi w 2014 rok z najszybciej rozwijającą się siecią nowo powstających hoteli
|
London Edition Hotel, Wlk. Brytania
|
W trakcie konferencji America's Lodging Investment Summit (ALIS) w Los Angeles, Marriott International, Inc poinformował, że w 2013 roku dysponował najszybciej rozwijającą się siecią budowy nowych hoteli na całym świecie, na podstawie informacji przekazywanych przez firmę Smith Travel Research. Ponadto, Marriott poinformował, że w 2013 roku podpisywał dziennie więcej niż jedną umowę na hotel, co dało w sumie rekordową ilość 387 hoteli dysponujących 67.000 pokojami. W ubiegłym roku firma przekazała do użytkowania prawie 26.000 nowych pokoi a w związku z podpisanymi umowami spodziewa się, że liczba pokoi będzie jeszcze większa w latach 2014 i 2015.
W 2013 r. Marriott rozszerzył swoje plany inwestycyjne ogółem o ponad 30 procent. Na koniec roku 2013 Marriott posiadał w cyklu inwestycyjnym ponad 195.000 pokoi rozlokowanych na pięciu kontynentach, w porównaniu do 176.000 pokoi w końcu trzeciego kwartału i 143.000 pokoi zaledwie rok temu. Na koniec roku 2013, liczba pokoi hotelowych znajdujących się w budowie wynosiła 72.000, natomiast umowy na kolejne 83.000 pokoi zostały już podpisane, ale budowa hoteli jeszcze nie ruszyła, 11.000 pokoi oczekiwało na rebranding do jednej z marek Marriotta natomiast 29.000 pokoi znajdowało się w zaaprobowanych już projektach, ale jeszcze nie podpisanych.
Siłą napędową tego sukcesu jest rozległa baza hotelowych projektów Marriotta obejmująca 18 marek, najbogatsza w branży hotelowej, w tym portfolio marek luksusowych i lajfstylowych stanowiących blisko 25 procent ogólnej liczby hoteli sieci Marriott.
"Nasz portfel luksusowych i lajfstylowych hoteli obejmuje 438 obiektów funkcjonujących w ramach dziewięciu marek", powiedział Arne Sorenson, prezes i dyrektor generalny firmy Marriott International. "Ritz-Carlton uznawany jest za jedną z największych na świecie i najbardziej znanych luksusowych marek rozwijających się poza USA. Jednocześnie, szybko rozwijamy nasze nowe marki, takie jak Edition, Moxy Hotels, AC Hotels by Marriott oraz Autograph Collection, wszystkie markowe innowacje, które stawiają nas na dobrych pozycjach wśród klientów szukających nowego rodzaju doświadczeń."
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |