Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Nowi członkowie Supranational Hotels | Aktualności hotelarskie ze świata
Nowi członkowie Supranational Hotels
|
Hotel Stensson Eslov odszedł z Best Western
|
Supranational Hotels, jeden z wiodących światowych dostawców dystrybucyjnej technologii hotelowej oraz hotelowa organizacja sprzedażowo-marketingowa poinformowała o dwóch nowych hotelach które dołączą w tym miesiącu do ich portfolio Quality Hotels, zlokalizowanych na całym świecie, wzmacniając obecność marki w Skandynawii.
Nowy 98-pokojowy Babette Hotel Guldsmeden, Copenhagen, działający w ramach Guldsmeden Hotel Group, dołączył do Supranational Hotels jeszcze przed swoim oficjalnym startem w dniu 20 lutego i jest czwartym Guldsmeden Hotel w Supranational Hotels. Położony w zabytkowym centrum miasta, w odległości krótkiego spaceru od sklepów, restauracji, muzeów, parków i atrakcji oraz tętniącego życiem centrum handlowego, hotel znajduje się zaledwie 10 km od lotniska Kastrup w Kopenhadze. Guldsmeden Hotel Group to sieć nowoczesnych hoteli, z których każdy wybudowany został w zgodzie ze standardami zrównoważonego rozwoju i normami ekologicznymi, w przeciwieństwie do tradycyjnych konstrukcji i metod operacyjnych stosowanych w niektórych starszych hotelach w regionie.
W Eslöv, w Szwecji, do Supranational Hotels oficjalnie dołączył Hotel Stensson po odejściu z Best Western, co miało miejsce 1 lutego bieżącego roku. Czterogwiazdkowy, 80-pokojowy hotel Stensson zapewnia gościom atmosferę tradycyjnego zajazdu, ale z poczuciem nowoczesności podkreślanej przez udogodnienia zaplecza spotkaniowego oraz klasyczną szwedzką restaurację i pub.
Cho Wong, dyrektor zarządzający Supranational Hotels, powiedział, "Jest mi niezmiernie miło powitać Babette Hotel Guldsmeden, Copenhagen i Hotel Stensson Eslöv w szeregach Supranational Hotels. Dołączają się one do ugruntowanej jakościowo sieci indywidualnych i funkcjonujących w ramach różnych marek hoteli, które działają niezależnie, ale korzystają z naszej wiedzy i doświadczenia w zakresie sprzedaży, marketingu i dystrybucji w celu maksymalizacji siły własnej marki oraz osiągnięcia komercyjnego sukcesu."
Źródło: Suprantaional Hotels
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |