Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Sieć hotelowa Regal startuje z kampanią... | Aktualności hotelarskie ze świata
Sieć hotelowa Regal startuje z kampanią marketingową „Stay Regal”
|
Regal Hotels uruchomił nową kampanię marketingową
|
Regal Hotels, jeden z największych operatorów hotelowych w Hongkongu, poinformował niedawno o rozpoczęciu całkowicie nowej globalnej kampanii reklamowej marki – Stay Regal. Reklama ilustrująca kampanię przedstawia elegancką damę, która oczekuje królewskiego traktowania, wywołując emocjonalny związek z podobnie myślącymi klientami.
Lyllian Poon, wiceprezes ds. marketingu w Regal Hotels International powiedziała, "Wraz z upływem lat, Regal Hotels wzmocniły swój wizerunek eleganckiej marki o wzbogaconym zakresie świadczenia usług, zapewniając gościom przyjemne i doskonałe doświadczenie hotelowe."
"Świadomość bycia Regal jest stanem umysłu, a pomysł wykorzystania wizerunku atrakcyjnej i eleganckiej damy wynika z prostej prawdy, że takie, jak ona, są właśnie hotele Regal Podwójne znaczenie sloganu Stay Regal („pozostań królewskim klientem” i „przebywaj w królewskim [hotelu]” jest także funkcjonalnie związane z marką, sugerującą korzystny wybór w jednym z naszych hoteli zlokalizowanych w najbardziej dogodnych miejscach.” - dodała Lyllian Poon.
Kampania została uruchomiona na początku lutego. Plan medialny przewiduje koncentrowanie się na czasopismach turystycznych, serwowanych w trakcie przelotów lotniczych i w wydawnictwach regionalnych magazynów, takich jak: Discovery, Silk Road czy China Eastern’s Connection.
Regal Hotels International jest członkiem Century City Group, która jest konglomeratem publicznie notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Hongkongu. Regal Hotels International jest jednym z największych operatorów hotelowych w Hongkongu i zarządza wyśmienitą kolekcją hoteli.
Źródło: Regal Hotels International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |