Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Orient-Express Hotels przekształcają się w nową... | Aktualności hotelarskie ze świata
Orient-Express Hotels przekształcają się w nową markę – Belmond
|
Rebranding Orient-Expressu w markę Belmond
|
Orient-Express Hotels poinformowały, że ich zarząd zatwierdził propozycję prowadzenia kolekcji luksusowych hoteli i firmowych doświadczeń turystycznych pod nową marką - Belmond. Decyzja wejdzie w życie z dniem 10 marca 2014.
"Jesteśmy zdecydowani uruchomić markę Belmond, która zwiększy świadomość naszej wyjątkowej kolekcji luksusowych hoteli i doświadczeń turystycznych wśród obecnych i potencjalnych nowych gości", powiedział John M. Scott, prezes i dyrektor generalny, Orient-Express Hotels Ltd. "Nasza nowa strategia marki jest oparta na budowaniu bogatego dziedzictwa i kultywowaniu indywidualności oraz osobistego charakteru naszych obiektów, a także stymulowaniu wydłużonych pobytów wśród istniejącej bazy klientów. Wzmocnienie konstrukcji naszej marki spowoduje także wzrost atrakcyjności firmy pośród właścicieli nieruchomości, w miarę postępującego rozwoju zmierzającego ku zarządzaniu obiektami należącymi do niezależnych właścicieli, które uzupełnią naszą dotychczasową kolekcję."
"Rozszerzenie globalnej obecności marki poprzez nazwę, która będzie kojarzona tak samo z naszymi hotelami, jak i z rejsami po rzece, czy słynnymi doświadczeniami kolejowymi jest kluczowym krokiem w generowaniu wyższych dochodów," kontynuował John Scott. "Przejście od licencjonowanej marki do marki, która będzie w pełni naszą własnością i którą będziemy samodzielnie kontrolować, jak sądzimy, przyniesie firmie dodatkowe korzyści, ponieważ będziemy pewni, w co inwestujemy."
"Nazwa Belmond została wybrana po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych badań i ocenie wielu alternatyw związanych z nadaniem nazwy, która kojarzyć się będzie dobrze wśród naszych gości i która przejmie globalną kolekcję naszych unikalnych doświadczeń," powiedział Ralph Aruzza, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu. "Mamy nadzieję na ugruntowanie świadomości marki Belmond, co osiągniemy inwestując 5 milionów USD w ulepszone inicjatywy promocyjne i marketingowe, w ciągu pierwszego roku jej działalności, a następne 10 milionów wydatkując w ciągu następnych kilku lat. Inwestycją objęte zostaną: nowa strona internetowa, przebudowa narzędzi do zarządzania relacjami z klientami oraz pierwsza w historii firmy drukowana i internetowa kampania reklamowa na szeroką skalę."
Firma zachowa swoją długoterminową umowę licencyjną z SNCF, francuską firmą transportową, która jest właścicielem znaku towarowego Orient-Express, dla pociągu Venice Simplon-Orient-Express. W związku z podjęciem decyzji o wprowadzeniu na rynek marki Belmond, firma zawarła również umowę z SNCF w sprawie rozwiązania używanej licencji Orient-Express w odniesieniu do hoteli, bez ponoszenia żadnych kosztów lub kar.
Źródło: Orient-Express Hotels
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |