Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Sokowa gorączka w amerykańskich hotelach | Aktualności hotelarskie ze świata
Sokowa gorączka w amerykańskich hotelach
|
Amerykańskie hotele stawiają na soki z warzyw i owoców
|
Świeżo wyciśnięty sok pomarańczowy już nie wystarcza dzisiaj dla niektórych grup hotelowych gości.
Dbający o swoje zdrowie hotelowi goście domagają się obecnie mikstur na bazie soków z takich składników, jak jarmuż, czerwone buraki, imbir i marchew. Sklepy ze świeżymi sokami stają się niemal tak wszechobecne jak lokale Starbucks, a hotele dostrzegają okazję do rozwijania nowego typu biznesu.
"Jeśli przyjrzeć się wszystkim hotelom w szerszej perspektywie, dochodzimy do wniosku że stają się one w coraz większym stopniu miejscami o charakterze lifestylowym," mówi Joe Pawlak, wiceprezes Technomic, Inc, firmy konsultingowej w branży spożywczej. "Świeżość produktu to cecha, która funkcjonuje coraz powszechniej w świadomości klientów. Hotelowi gracze starają się więc to zjawisko wykorzystać"
Amerykańskie hotele prześcigają się w propozycjach sokowego menu. Oto, kilka przykładów: - Kimpton Hotels & Restaurants uruchomiły niedawno menu świeżych soków proponując trzy zestawy przygotowywane z lokalnych owoców i warzyw. Being Green, na przykład, jest mieszaniną soków z ogórka, selera, szpinaku, jarmuża i cytryny. Obecnie wszystkie trzy mieszanki są dostępne w 10 obiektach firmy Kimpton na terenie USA, ale do końca roku zostaną wprowadzone we wszystkich amerykańskich hotelach tej firmy. - Kilkanaście hoteli sieci Four Seasons dysponuje również menu oferującym świeże soki. W nowym Four Seasons Resort Orlando w Walt Disney World Resort, który zostanie otwarty w sierpniu tego roku, będzie można napić się soku lub koktajlu jogurtowo-owocowego przygotowywanego na zamówienie, w barze i restauracji Ravello. W ich składzie znajdą się: brokuły, ogórek, szpinak, papryka, ananas, zielone warzywa, seler, gruszki i imbir. - Four Seasons Resort The Biltmore Santa Barbara wprowadził specjalny sokowy program „Farm to Straw” w plażowym barze Fin – oferujący naturalne soki również w Coral Casino Beach and Cabana Club. Bar wykorzystuje składniki dostępne w lokalnych gospodarstwach rolnych, które mają certyfikaty organiczne lub starają się o nie. Menu zmienia się co sześć tygodni, aby zagwarantować świeżość produktów używanych do sporządzania soków. - Fairmont Washington, DC proponuje w swoim menu napój "Strawberry Shrub". Jest to mieszanka truskawek, pietruszki i jabłkowego cydru, nazywany przez szefa kuchni Marka Timmsa specyfikiem przeczyszczającym.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |