Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » IHG przedstawia nowy prototyp marki Holiday Inn... | Aktualności hotelarskie ze świata
IHG przedstawia nowy prototyp marki Holiday Inn Express
|
Prototypowe lobby w nowych obiektach Holiday Inn Express
|
IHG ujawniła w środę 26 marca 2014 roku nowy prototyp obiektów marki Holiday Inn Express przeznaczonych na rynki, amerykański i kanadyjski. Dokumenty konstrukcyjne będą dostępne pod koniec II kwartału bieżącego roku. IHG poinformowała, że spodziewa się pierwszych prototypowych obiektów w zmodernizowanej wersji jeszcze w tym roku, a pierwsze hotele na rynku zostaną otwarte w 2015 roku.
Jennifer Gribble, dyrektorka marki Holiday Inn Express w IHG, na obie Ameryki, powiedziała, że powołany został właścicielski organ doradczy, który nadzorował będzie schemat nowego projektu i wybór produktu, szczególnie na etapie opracowywania przedsięwzięcia.
Prototypowe pokoje gościnne wyposażone są w elastyczną przestrzeń roboczą i funkcjonalne obszary przechowywania bagażów. Wezgłowie łóżka i przesuwne drzwi oddzielające wejście od sypialni wykonane są z materiałów dźwiękochłonnych w celu zmniejszenia poziomu hałasu. Lodówka znajduje się poza obszarem wypoczynkowym, aby jej praca nie przeszkadzała gościom. Nowy wystrój zarówno pokoi, jak i przestrzeni publicznych utrzymany jest w neutralnej kolorystyce i ciekawych kombinacjach fakturowych.
Great Room, wielofunkcyjny obszar w hotelowym lobby, obejmuje bar śniadaniowy, jadalnię oraz dodatkową część wypoczynkową. Ponadto znajduje się tam otwarte centrum biznesowe, całodobowy lokal gastronomiczny, indywidualne kabiny meldunkowe we frontowej części lobby i elastyczna przestrzeń śniadaniowo-spotkaniowa z dostępem do naturalnego światła.
Marka Holiday Inn Express stanowi większą część sieci IHG w Ameryce, która coraz bardziej skłania się ku obiektom dwumarkowym, szczególnie na 20 największych rynkach miejskich. "Holiday Inn Express może być łączona z Candlewood lub StayBridge Suites", powiedział Joel Eisemann, dyrektor ds. rozwoju na obie Ameryki, w IHG. "Projekty dwumarkowe składać się będą zazwyczaj z obiektu o wydłużonych pobytach i jednego typowego hotelu."
Źródło: InterContinental Hotels Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |