Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott International przyspiesza rozwój w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott International przyspiesza rozwój w segmencie luksusowych i lifestylowych hoteli
|
Marriott International przyspiesza rozwój firmy w segmencie hoteli luksusowych i lifestylowych
|
Marriott International, poinformował o planach znaczącego rozwoju swojego globalnego portfela marek lifestylowych i luksusowych. Stanowią one prawie 25 procent całego systemu hotelowego firmy, do którego Marriott planuje dodać ponad 200 projektów luksusowych i lifestylowych hoteli w ciągu najbliższych kilku lat. Środki planowane na ten cel zgromadzone przez właścicieli firmy i fanczyzobiorców szacuje się na ponad 15 mld dolarów.
- Ritz Carlton otworzył w 2013 roku sześć obiektów, w tym w Chengdu i Tiencinie w Chinach; na Arubie; w Herzliya, w Izraelu; Ałma Acie, w Kazachstanie i Bangalore, w Indiach. Ostatnio również, Ritz-Carlton otworzył swój pierwszy od 2010 roku hotel w Stanach Zjednoczonych uruchamiając The Ritz-Carlton, Rancho Mirage w Palm Springs w Kalifornii. Plany rozwojowe zakładają otwarcie 15. kolejnych hoteli w okresie do końca roku 2016, w tym w Nanjing w Chinach; Rabacie, w Maroku; Kairze, w Egipcie; Dżuddzie, w Arabii Saudyjskiej; Los Cabos, w Meksyku; Tunisie, w Tunezji; Haikou, w Chinach; Panama City, w Panamie; na Bali, w Indonezji i w Makau.
- Po bardzo udanym debiucie London Edition we wrześniu ubiegłego roku, marka koncentruje się na otwarciu kolejnego obiektu tej marki w Miami Beach na jesieni i debiucie w nowojorskim budynku Clock Tower na wiosnę 2015 r. Przyszłe hotele są również planowane w Abu Zabi (2015), Gurgaon, w Indiach (2015), Sanya, w Chinach (2015), Bangkoku, w Tajlandii ( 2016 ) i West Hollywood, w USA (2017), jak również niedawno zaprezentowanego publicznie Edition Times Square w Nowym Jorku (2017).
- JW Marriott Hotels & Resorts zadebiutuje we Włoszech na początku 2015 na prywatnej wyspie Sacca Sessola. Ponadto marka zamierza otworzyć 23 nowe hotele w ciągu najbliższych dwóch lat, co zwiększy ich liczbę z 64. do 87. w 29. krajach świata, w okresie do końca 2016 roku.
- Autograph Collection kontynuuje swój szybki rozwój otwierając już 60. hotel, w okresie nie przekraczającym trzech lat.
- Renaissance Hotels jest na dobrej drodze do otwarcia w 2014 roku dziewięciu hoteli. Pięć z nich zostało już otwartych, a cztery kolejne znajdują się jeszcze w trakcie realizacji. Planuje się, iż do końca roku marka świętować będzie swój 160. hotel, obok innych obiektów czynnych w 37. krajach na świecie.
- Koncepcja marki AC Hotels by Marriott, zainicjowana w Europie w 2011 roku jako spółka joint venture utworzona z hiszpańskim hotelarzem Antonio Catalanem, planuje otworzyć swój pierwszy hotel w Stanach Zjednoczonych jesienią tego roku w budynku Cotton Exchange w Nowym Orleanie. Wkrótce potem otwierane będą jej kolejne hotele w Kansas City i Miami (początek 2015 roku). AC Hotels by Marriott oferuje obecnie portfel z ponad 72. hotelami w Hiszpanii, Włoszech, Portugalii i Francji. Plany rozwojowe marki obejmują ponad 30 hoteli, które mają być otwarte w ciągu najbliższych trzech lat, w Stanach Zjednoczonych i Ameryce Południowej.
- Moxy Hotels zadebiutuje w Europie we wrześniu tego roku na lotnisku Malpensa w Mediolanie we Włoszech. Marka zamierza uruchomić kolejne obiekty w najważniejszych miastach w Europie pod koniec 2016 roku, w tym w Monachium, Berlinie i Frankfurcie nad Menem w Niemczech; Oslo, w Norwegii; Londynie i Aberdeen, w Wielkiej Brytanii.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |