Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Atlantis, Paradise Island kolejnym członkiem... | Aktualności hotelarskie ze świata
Atlantis, Paradise Island kolejnym członkiem Autograph Collection sieci Marriott
|
Atlantis, Paradise Island Resort na Bahamach
|
Marriott poinformował, że Atlantis, Paradise Island Resort na Bahamach stanie się częścią jego Autograph Collection, z szybko rosnącym portfelem ponad 60 niezależnych hoteli zlokalizowanych w kluczowych miejscach turystycznych na całym świecie.
Uważany za jeden z najbardziej atrakcyjnych kurortów na Bahamach i Karaibach, posiadający 3400 pokoi, Atlantis, Paradise Island będzie działał na podstawie umowy franczyzowej zawartej z siecią Marriott i korzystał z systemu globalnej sprzedaży i rezerwacji tej firmy, programu lojalnościowego Marriott Rewards zrzeszającego 45 milionów członków i strony Marriott.com, która generuje ponad 9,6 miliardów dolarów brutto rocznie poprzez rezerwację pokoi hotelowych.
Atlantis będzie pierwszym kurortem kolekcji na Bahamach największym hotelem w jej portfelu. Niezależnie zarządzany obiekt, którego właścicielem jest Brookfield Asset Management, ma oficjalnie dołączyć do Autograph Collection jesienią bieżącego roku.
Atlantis jest wyjątkową lokalizacją tematycznie związaną z oceanem, oferującą różnorodnego typu zakwaterowanie dla gości; 40 restauracji, barów i stref rekreacyjnych, dla zaspokojenia wszelkich gustów; największe i najbardziej ekscytujące kasyno na Bahamach; bogate zaplecze konferencyjne; i marinę będącą w stanie obsługiwać jachty o dowolnej wielkości - wybudowane na 57. hektarach gruntu położonego wokół słodkowodnych i morskich lagun, basenów i naturalnych siedlisk przyrodniczych.
Pozyskanie Atlantis, Paradise Island to najnowszy przykład agresywnej strategii Marriotta, której celem jest wzbogacenie swojego portfela lifestylowych hoteli i inspirowanie wielu najbardziej atrakcyjnych światowych obiektów do podjęcia współpracy z Autograph Collection. W ramach wszystkich swoich marek, Marriott International otworzył w 2013 r., prawie 26.000 nowych pokoi, zawarł umowy na rekordowe 387 projektów z 67000. pokojami, a na koniec roku posiadał ponad 195000 pokoi w budowie, znajdujących się na pięciu kontynentach. Siłą napędową tego sukcesu jest szerokie portfolio 18 marek Marriotta, największe w branży hotelarskiej. Prawie 25 procent nowych inwestycji firmy obejmuje kategorie: luksusową i lifestylową. Plany zakładają oddanie do użytku ponad 200 hoteli w ciągu najbliższych kilku lat.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |