|
NH Collection Palazzo Barocci, Wenecja, Włochy
|
Nowa, wysokiej klasy marka Grupy jest rezultatem działań NH Hotel Group, podejmowanych w oparciu o założenia pięcioletniego planu strategicznego
NH Hotel Group zaprezentowała w Wenecji swoją wysokiej klasy markę NH Collection, przy okazji oficjalnego otwarcia NH Collection Palazzo Barocci, jednego z najbardziej charakterystycznych hoteli we Włoszech w tym segmencie marki. Federico Gonzalez Tejera, prezes Grupy i José María Basterrechea, dyrektor zarządzający włoskiego oddziału biznesowego, podkreślili znaczenie nowej marki w strategii Grupy na najbliższe lata, a także znaczenie włączenia do portfolio NH Collection hoteli o jakości i standardach NH Palazzo Barocci w celu zapewnienia prawdziwie bezkonkurencyjnego doświadczenia gości.
NH Collection, należąca do segmentu hoteli o najwyższej klasie, oferuje znakomity poziom komfortu, szeroką i indywidualną ofertę produktów i usług oraz dorowadzoną do perfekcji opiekę nad gośćmi, nie tylko w celu zaspokojenia potrzeb osób poszukujących takich doświadczeń, ale także w celu przekraczania ich oczekiwań w stosunku do hotelu i jego standardów.
NH Collection Palazzo Barocci to elegancki butikowy hotel, oferujący nowoczesne udogodnienia. Obiekt jest tradycyjny, ale zarazem nowoczesny, tworząc dynamiczny pomost między przeszłością, a teraźniejszością.
Mieszczący się w imponującym pałacu naprzeciwko Canale Grande i mostu Rialto hotel, szczyci się doskonałą lokalizacją stanowiąc idealną bazą dla tych, którzy pragną poznać miasto i dysponuje nawet prywatną przystanią, dzięki której goście mogą dotrzeć tu statkiem lub gondolą. W hotelu znajduje się 59 pokoi, pogrupowanych w pięciu różnych kategoriach, wszystkie zaprojektowane tak, aby zapewnić gościom najwyższe standardy obsługi. Niektóre pokoje wychodzą na Canale Grande, a inne oferują widoki na ogrody Canaletto. Hotel oferuje także pełną gamę restauracji, w tym bar-kawiarnię, cocktail bar oraz bar na tarasie w ogrodzie.
Aktualnie, NH Hotel Group posiada 23 hotele w NH Collection, znajdujące się w Argentynie, Hiszpanii, Włoszech, Meksyku i Republice Czeskiej. Do końca tego roku, portfolio spółki obejmie łącznie 33 obiekty na tych samych rynkach, a w 2015 r. hoteli tych będzie 42.
Źródło: NH Hotel Group
|