Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hilton rewolucjonizuje doświadczenie hotelowe w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Hilton rewolucjonizuje doświadczenie hotelowe w ponad 4. tysiącach hoteli na całym świecie
|
Cyfrowa rewolucja w hotelach Hiltona
|
Jako pierwszy w branży hotelarskiej Hilton Worldwide poinformował, że jego goście będą mieli nieograniczony wybór i kontrolę nad całym ich pobytem w hotelu, z możliwością zameldowania i wybrania konkretnego pokoju widocznego na cyfrowym planie pięter, jak również dostosowania warunków pobytu poprzez zakup udogodnień i zamówienia żądanego wyposażenia w przedmioty, które mają być dostarczone do pokoju, a wszystko to za pośrednictwem przenośnych urządzeń, tabletów i komputerów.
Hotelowi goście będą również mogli przy użyciu tych osobistych urządzeń technologicznych zameldować się w hotelu. Do końca 2014 r., cyfrowe zameldowanie i wybór pokoju będzie dostępny w ponad 4000. obiektów Hilton Worldwide, działających w ramach 11 marek, w ponad 80. krajach, za pośrednictwem kont członkowskich programu lojalnościowego Hilton HHonors.
"Przeanalizowaliśmy dane i opinie od ponad 40 milionów członków HHonors, jak również badań gości, postów w mediach społecznościowych i stronach zajmujących się opiniami turystów, z których jasno wynika, że goście domagają się możliwości większego wyboru i kontroli nad warunkami zakwaterowania"
"Przez prawie sto lat, nasi goście mogli na nas liczyć w zakresie konsekwentnego gwarantowania wyjątkowych doświadczeń hotelowych na całym świecie, a w dzisiejszej cyfrowej kulturze oznacza to zapewnienie im większego wyboru i kontroli nad pobytem w hotelu, za pośrednictwem nowoczesnej technologii," powiedział Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide. "Ogromna skala naszej światowej klasy platformy operacyjnej pozwala nam na szybkie i sprawne wprowadzanie ciekawych ulepszeń dla gości we wszystkich naszych hotelach, zlokalizowanych na całym świecie."
Kiedy już pokój jest zarezerwowany proces zarządzania hotelowym pobytem jest prosty:
- od dnia poprzedzającego rezerwację goście mogą wybrać za pośrednictwem swego konta konkretny pokój umieszczony w cyfrowym planie hotelu i dostosować jego wyposażenie według własnego życzenia, w obiektach o pełnym zakresie usług – dostępne są również zdjęcia pokoi - można dokupić dodatkowe udogodnienia bądź zażyczyć sobie dostarczenia do pokoju konkretnych przedmiotów - w przyszłym roku wprowadzana będzie usługa otwierania drzwi do pokoi hotelowych korzystając z telefonu komórkowego - dostępna jest również opcja cyfrowego wymeldowania z hotelu.
Źródło: Hilton Worldwide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |