Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Wyndham uruchamia nowy internetowy system nauki... | Aktualności hotelarskie ze świata
Wyndham uruchamia nowy internetowy system nauki zarządzania
|
|
Wyndham Hotel Group, jedna z największych na świecie firm hotelowych dysponująca około 7540. hotelami, wchodząca w skład Wyndham Worldwide Corporation, poinformowała o wprowadzeniu nowego internetowego systemu nauki zarządzania, którego celem jest wzmocnienie i rozszerzenie możliwości kształcenia dla tysięcy franczyzobiorców.
Dostępny bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów dla właścicieli hotelu w USA i Kanadzie - z planami rozszerzenia w najbliższym okresie zasięgu na inne kraje - system, znany jako SoHo Learning Zone lub SLZ, zapewnia dyrektorom naczelnym hoteli łatwy dostęp do szerokiej gamy samodzielnych szkoleń, a także prowadzonych na żywo i nagranych internetowych seminariów obejmujących prawie wszystkie aspekty działalności hotelarskiej.
System zapewnia również menedżerom możliwość zapisywania nowych członków zespołu, tworzenie indywidualnych ścieżek kształcenia i monitorowania postępów zespołu, a wszystko za pomocą jednego centralnego portalu. System administrowany jest przez School of Hospitality Operations (SoHO) działającą pod egidą Wyndham Hotel Group.
"Projektując i rozwijając ten system, chcieliśmy mieć pewność, że dajemy franczyzobiorcom możliwość korzystania z jednego z najbardziej wszechstronnych i niezawodnych, dostępnych na rynku systemów szkoleniowych", powiedziała Annemarie Fairweather, wiceprezes ds. globalnych szkoleń i rozwoju w Wyndham Hotel Group. "System jest nie tylko prosty i łatwy w użyciu, ale zapewnia właścicielom naszych hoteli bardzo skuteczny i efektywny sposób zarządzania ich rozwojem zawodowym i rozwojem ich zespołów."
W nowym systemie dostępnych jest prawie 100 szkoleń, z których niemal wszystkie zostały opracowane przez Wyndham Hotel Group lub są to programy licencjonowane dopuszczone do użytku przez amerykańskie stowarzyszenie hotelarskie - American Hotel and Lodging Association. Tematy kursów są zróżnicowane i obejmują między innymi: działalność operacyjną w obszarze recepcji, kulturę obsługi, zarządzania reputacją internetową, działalność marketingową, czy najlepsze praktyki w housekeepingu.
Źródło: Wyndham Hotel Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |