Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Pierwszy na Karaibach hotel marki JW Marriott... | Aktualności hotelarskie ze świata
Pierwszy na Karaibach hotel marki JW Marriott Hotels & Resorts
|
JW Marriott Santo Domingo, Dominikana
|
Marriott International, Inc nadal rozwija swoją światowej klasy luksusową hotelową markę JW Marriott wraz z otwarciem 150. pokojowego hotelu JW Marriott Santo Domingo w Dominikanie na Karaibach.
Uroczyste otwarcie odbyło się 27 sierpnia 2014 roku w Santo Domingo i uświetnione było obecnością prezydenta Danilo Mediny, ministra turystyki - Francisco Javiera Garcii oraz prezesa FVI-Fondo de Valores Inmobiliarios SACA, Luisa Emilio Velutiniego i Craiga Smitha, prezesa sieci Marriott na region Karaibów i Ameryki Południowej.
Z niecierpliwością oczekiwany hotel znajduje się w ekskluzywnej dzielnicy finansowej Piantini na terenie luksusowego centrum handlowego Blue Mall, w którym mieszczą się wykwintne restauracje i najwyższej klasy sklepy, takie jak Cartier, Carolina Herrera i Louis Vuitton.
"Santo Domingo jest jednym z najbardziej odpowiednich krajów, sprzyjających nowym inwestycjom na Karaibach", powiedział Craig S. Smith, prezes Marriott International na region Karaibów i Ameryki Południowej. "Jesteśmy zadowoleni ze współpracy przy tym projekcie z panem Velutini i uruchomienia naszego pierwszego światowej klasy hotelu marki JW Marriott na Karaibach. Ten piękny hotel gwarantuje najwyższy poziom zakwaterowania i obsługi w Republice Dominikańskiej i jest doskonałym dodatkiem do rozwijającego się globalnego portfolio tej marki."
Basen JW Marriott Santo Domingo jest z pewnością najnowszym miejskim hotspotem, z oszałamiającym barem Vertygo 101, pierwszą „pływającą” restauracją z barem i tarasem ze szklaną podłogą, wznoszącymi się 101 metrów nad tętniącą życiem, znajdującą się w dole ulicą.
Oprócz Vertygo 101, w JW Marriott Santo Domingo znajduje się również ekskluzywny Winston Grill & Patio, wyrafinowana elegancka restauracja prowadzona przez utalentowanego szefa kuchni Sergio Delfino, który łączy latynoamerykańskie specjały z kuchnią azjatycką.
W nowoczesnych 150. pokojach i apartamentach będzie dostępny najszybszy na rynku bezprzewodowy Internet, telewizory LCD, odtwarzacze multimedialne Apple TV, telewizory wbudowane w lustrach łazienkowych, budziki ze stacjami dokującymi iPhone 5 i iPad, ekspresy do kawy Nespresso oraz firmowe kosmetyki łazienkowe.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |