Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Accor przenosi siedzibę luksusowego i... | Aktualności hotelarskie ze świata
Accor przenosi siedzibę luksusowego i ekskluzywnego marketingu do Singapuru
|
Accor przenosi siedzibę marketingu luksusowych marek do Singapuru
|
Accor Group z siedzibą w Courcouronnes we Francji, przeniosła swój pion "ekskluzywnego i luksusowego” marketingu z Paryża do Singapuru. Mówi się, że posunięcie to sygnalizuje rosnące znaczenie regionu Azji i Pacyfiku w tych segmentach.
Przesunięcie zespołów globalnego marketingu w segmencie luksusowym i ekskluzywnym do Azji, następuje w momencie restrukturyzacji modelu biznesowego grupy Accor koncentrującego się wokół podziału geograficznego. Aktualnie wszystkie marki sieci Accor, podzielone zostały na trzy segmenty: luksusowy i ekskluzywny; średniej klasy i ekonomiczny / budżetowy.
Segment hoteli luksusowych i ekskluzywnych, kierowany obecnie z Singapuru, obejmuje m.in. marki Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure oraz The Sebel. Same tylko Chiny zgromadziły już 19 hoteli Sofitela i 15 marki Pullman, co czyni je numerem jeden na pozaeuropejskim rynku.
"Sądzimy, iż Azja jest teraz znaczącym ośrodkiem kreatywności, innowacji i transformacji, a środowisko to stanowi doskonałą pożywkę dla naszych ambicji umiejscowienia luksusowych i ekskluzywnych marek Accora na jeszcze wyższym poziomie," powiedział Rick Harvey Lam, pierwszy wiceprezes ds. globalnego marketingu grupy Accor w segmencie luksusowych i ekskluzywnych marek.
Accor prowadzi obecnie ponad 170 "luksusowych i ekskluzywnych" hoteli dysponujących ponad 37.000 pokoi w regionie Azji i Pacyfiku.
Źródło: Accor Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |