Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » L.E. Hotels wita siedmiu nowych członków w swojej... | Aktualności hotelarskie ze świata
L.E. Hotels wita siedmiu nowych członków w swojej globalnej kolekcji
|
Rose Garden Palace, Rome w Rzymie, Włochy
|
L.E. Hotels poinformowały o pozyskaniu siedmiu nowych obiektów do swojej globalnej kolekcji niezależnych hoteli butikowych. Nowo dodane obiekty w Nowym Jorku, Waszyngtonie, Bogocie i Rzymie będą korzystać z serwisu L.E. Hotels, obejmującego globalny system dystrybucji, 14 regionalnych biur sprzedaży oraz rozległe kanały komunikacyjne, co wpływać będzie na maksymalizację dochodów i zwiększenie widoczności poszczególnych hoteli na światowych rynkach
Oprócz hoteli położonych w USA (Washington Jefferson, Nowy Jork; Hotel Belleclaire, Nowy Jork; Washington Court Hotel, Waszyngton), pozostali nowi członkowie grupy L.E. Hotels, to:
- Tivoli Suites, Bogota, Kolumbia – jego 20 stylowych apartamentów wyróżnia się wyjątkową funkcjonalnością. Hotel położony w Tivoli, mieszkalnej i usługowej dzielnicy Bogoty, znajduje się w odległości krótkiego spaceru od restauracji, sklepów i największego centrum handlowego w mieście.
- Lugano Imperial Suites, Bogota, Kolumbia – wystrój wnętrz przestronnych apartamentów łączy nowoczesność z funkcjonalnością. 36 hotelowych apartamentów wyposażonych jest w kuchnię, łazienkę i bezprzewodowy Internet. Hotel znajduje się przy tej samej ulicy, co kilka z najmodniejszych restauracji w Bogocie.
- Hotel Cabrera Imperial, Bogota, Kolumbia - ten nowoczesny hotel położony jest w dzielnicy Chico, w sąsiedztwie siedzib wielu firm krajowych i międzynarodowych.
- Rose Garden Palace, Rzym, Włochy – klasyka połączona ze współczesnością. Położony nieopodal ulicy Via Veneto, odrestaurowany, zabytkowy budynek oferuje 57 pokoi dwuosobowych oraz osiem eleganckich apartamentów.
L.E. Hotels jest grupą niezależnych hoteli zlokalizowanych w 23 krajach. Każdy hotel należący do L.E. Hotels korzysta z ich niekwestionowanych atutów technologicznych oraz 14. międzynarodowych biur sprzedaży, które są zaangażowane w rozwój technologiczny każdego z członków grupy, w celu maksymalizacji zysków z realizacji ich strategii biznesowych.
Źródło: L.E. Hotels
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |