Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Nowa inicjatywa napiwkowa Marriotta –... | Aktualności hotelarskie ze świata
Nowa inicjatywa napiwkowa Marriotta – Envelope Please
|
Marriott wspiera inicjatywę Envelope Please
|
Marriott International poinformował, że będzie pierwszym partnerem inicjatywy A Woman’s Nation - organizacji non-profit założonej przez Marię Shriver – powstałą po to, aby zachęcić i umożliwić hotelowym gościom zostawianie napiwków i pisemnych podziękowań dla pracowników housekeepingu, w specjalnie do tego celu przeznaczonych kopertach, w które wyposażone będą hotelowe pokoje.
Począwszy od tego tygodnia (14-20.09.2014), który jest również Międzynarodowym Tygodniem Housekeepingu, Marriott umieści swoje firmowe koperty w ponad 160 tys. pokoi należących do biorących udział w akcji hoteli, zarządzanych przez sieć Marriott w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Marriott zaprasza również do udziału w inicjatywie o nazwie „Envelope Please” (Prosimy o Kopertę) swoje hotele franczyzowe.
"Inicjatywa „Envelope Please” zrodziła się w efekcie rozmów z kobietami, które dbały o moje pokoje w trakcie pobytów w hotelach," powiedziała Maria Shriver. "Powiedziały mi, że pracownice housekeepingu, które są często głównymi żywicielami swoich rodzin, są często pomijane, jeśli chodzi o napiwki, w przeciwieństwie do innych pracowników pierwszej linii obsługi gościa, ponieważ większość turystów nie styka się z nimi osobiście. Mam nadzieję, że inicjatywa ta będzie wyrazem wdzięczności i spowoduje, że kobiety te będą zauważane i doceniane.”
„Pracownicy housekeepingu są największą grupą pracowników grupy Marriott International i personelem wspierającym pracowników bezpośredniego kontaktu z gośćmi”, powiedział Arne Sorenson, prezes i dyrektor generalny Marriott International. "Marriott z dumą wspiera inicjatywę Envelope Please, mającą na celu docenienie wspaniałej zakulisowej roboty wykonywanej na co dzień przez pracowników housekeepingu"
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |