Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Bill Hanley odpowiedzialny za międzynarodowy... | Aktualności hotelarskie ze świata
Bill Hanley odpowiedzialny za międzynarodowy rozwój grupy Vantage Hospitality
|
Obiekt marki Value Hotel Worldwide w Sejong, Korea Południowa
|
Vantage Hospitality Group kontynuuje wzmożoną ekspansję na arenie międzynarodowej, czego wyrazem jest powierzenie branżowemu weteranowi Billowi Hanleyowi funkcji prezesa pionu Rozwoju Międzynarodowego.
Do zadań przypisanych do tej funkcji należy nadzorowanie rozwoju międzynarodowego marek: Canadas Best Value Inn, Lexington by Vantage, Value Hotel Worldwide i Value Inn Worldwide. Do zadań Hanleya należeć będzie także międzynarodowe pozycjonowanie marek, jakie Vantage pozyskuje od Americas Best Franchising, wykorzystując pozycje, jakie niektóre z tych marek już osiągnęły, jak np. Jameson Inn w Kalkucie, w Indiach.
Hanley dołączył do Vantage w 2009 roku, aby poprowadzić ich średniej klasy i ekskluzywną markę Lexington. Od tego czasu, doprowadził do istotnego wzrostu znaczenia marki Lexington na rynku krajowym i rozszerzył jej międzynarodowy zasięg o Koreę Południową (gdzie znana jest jako Lexington Value Hotel Worldwide), Chinach i Indonezji. Obecnie czynne tam obiekty, to: 261. pokojowy Lexington Legacy Hotel na Bali, w Indonezji i 570. pokojowy Lexington Hotel w Shenyang w Chinach.
W Korei Południowej marka zaznaczyła swą obecność w ubiegłym roku w mieście Suwon, 300. pokojowym nowo wybudowanym hotelem marki Value Hotel Worldwide, przeznaczonym do zaspokajania potrzeb zarówno krajowych, jak i międzynarodowych biznesmenów, którzy prowadzą działalność w wielu najlepszych firmach technologicznych, mających swe siedziby w regionie. Nowo wybudowany Value Hotel Worldwide w Sejong jest największym i pierwszym ekskluzywnym hotelem w tym mieście. Jego otwarcie planowane jest na koniec 2014 lub na początku 2015 roku. Kolejny Value Hotel Worldwide w Korei Południowej, jest budowany na wyspie Czedżu.
"Na rynkach międzynarodowych jest bardzo duże zapotrzebowanie na model unikalnej freestylowej marki Vantage", powiedział Bill Hanley. "Gwarantując właścicielom hoteli na całym świecie, dostęp do rozpoznawalnej marki i najlepszą technologię dystrybucyjną, spowodowaliśmy że świat stał się mniejszy, a tym bardziej wygodniejszy do prowadzenia działalności gospodarczej."
Inne projekty w Chinach obejmują: 200. pokojowy Lexington Resort w Huangsan i 230. pokojowy Lexington Hotel w Dujiangyan, oba zlokalizowane na obrzeżach Szanghaju. Kolejne hotele marki Lexington otwierane będą w Wenchang (w kurorcie na wyspie Hajnan), Kantonie, Shenyang, Hefei i Szanghaju.
Źródło: Vantage Hospoitality Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |