Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Pobyty w ruderach: Firma oferująca antyluksusowe... | Aktualności hotelarskie ze świata
Pobyty w ruderach: Firma oferująca antyluksusowe obiekty coraz popularniejsza
|
Jedna z ofert Hovelstay, Alaska, USA
|
To, co miało być jednorazowym żartem, przeobraziło się w regularną działalność przynoszącą założycielowi strony Hovelstay.com, Michaelowi Bolgerowi, wymierne korzyści.
Jeśli potrzebujecie więcej dowodów, że turyści zmieniają swoje upodobania, wystarczy zajrzeć na stronę Hovelstay.com. Firma, która oficjalnie rozpoczęła działalność w dniu 13 lipca, bez skrupułów określiła swoją ofertę, jako „antyluksusową”. Przyciąga gości do obiektów, których gospodarze zapewniają zakwaterowanie na tyle odstające od standardów hotelarskich, że nie znalazły się na listach żadnych firm organizujących turystykę.
Goście, którzy zdecydowali się na skorzystanie z oferty Hovelstay.com, mogą zatrzymać się np. w domku na drzewie, odnowionym autobusie szkolnym, namiotach FEMA (Federalnej Agencji Zarządzania Kryzysowego), czy kontenerach morskich. Jedną z najbardziej popularnych kwater na wynajem jest natomiast hamak w Nikaragui. Biorąc pod uwagę gwałtownie rosnący popyt na przygody i autentyczne podróże, nic dziwnego, że Hovelstay.com zyskuje na popularności.
Pomysł na Hovelstay.com wziął się po prostu od wanny. Bolger, który pracował dla firmy z Beverly Hills wynajmującej obiekty wakacyjne, w trakcie wstawiania na stronę internetową zdjęcia luksusowej wanny, pomyślał: "Czy nie byłoby zabawne, gdyby po prostu sprzedać tę wannę, jako "wannowy Ritz-Carlton?" Pytanie to i rosnące zniecierpliwienie turystów, którym sprzedawano luksusowe obiekty, które po prostu takimi nie były, spowodowały narodziny Hovelstay.com na turystycznej scenie.
Dla Bolgera popularność strony była kompletnym zaskoczeniem. Od momentu uruchomienia witryny zaszły ciekawe zmiany. Na przykład, podczas gdy zgodnie z oryginalnym pomysłem obiekty za pośrednictwem strony mogli początkowo wynajmować tylko studenci, to ku zdumieniu Bolgera mniej więcej 75 procent e-mailowych zapytań kierowanych do firmy pochodziło od osób z wyżu demograficznego, którzy nie byli studentami. Nie należeli również do pokolenia millenijnego. Byli to przedstawiciele Baby Boomers (wyżu demograficznego).
Hovelstay.com proponuje aktualnie trzy kategorie ofert: Czyste i Wygodne, Wystarczająco Dobre i Survivalowe. Wszystkie obiekty można wynająć za 99 dolarów i mniej
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |