Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » BHMAsia nowym partnerem Louvre Hotels Group w... | Aktualności hotelarskie ze świata
BHMAsia nowym partnerem Louvre Hotels Group w Tajlandii
|
Golden Tulip Sovereign Hotel Bangkok, Tajlandia
|
Bespoke Hospitality Management Asia (BHMAsia), firma zajmująca się zarządzaniem i budową hoteli oraz branżowym consultingiem w regionie Azji i Pacyfiku poinformowała, że podpisała umowę z Louvre Hotels Group na reprezentowanie i rozwój działalności marki Golden Tulip w Tajlandii. Celem partnerstwa jest udoskonalenie zarządzania i wzmocnienie potencjału rozwojowego marek obu firm w Tajlandii.
"Jesteśmy zadowoleni z możliwości zarządzania markami Louvre Hotels Group, w tym marką Golden Tulip na terenie Tajlandii. Nasza kadra zarządzająca jest zaangażowana w zwiększanie wartości BHMAsia i z niecierpliwością oczekujemy współpracy z naszym nowym partnerem. Jest to dla nas świetna okazja na reprezentowanie jednej z największych sieci hotelowych Europy. Dostrzegamy jednocześnie potencjał rozwojowy dla branży hotelarskiej tutaj w Tajlandii w związku z rozpoczynającym się w 2015 roku szczytem krajów ASEAN, który zwiększy zapotrzebowanie na standardowe międzynarodowe hotele i obiekty działające w globalnych łańcuchach," powiedział Anthony McDonald, dyrektor generalny BHMAsia.
Mark Van Ogtrop, dyrektor zarządzający Golden Tulip na Azję Południowo-Wschodnią, powiedział, "Jestem niezmiernie zadowolony z podjęcia współpracy z BHMAsia. Pozyskanie zaufanego i profesjonalnego partnera w Tajlandii, który pomoże w uzyskaniu silnej rozpoznawalności marki i rozwijaniu działalności w tym kraju, jest dla nas bardzo ważne. Obecnie pracujemy nad ponad 30. projektami w Indonezji i wierzę, że współpraca z BHMAsia spowoduje podobny sukces rozwojowy na rynku tajlandzkim."
Początek sieci hoteli Golden Tulip sięga lat 60. ubiegłego wieku, kiedy pierwszy Golden Tulip otworzył swoje podwoje w Holandii. Od tego czasu sieć rozszerzyła swoją działalność na cały świat, zawsze dostosowując się do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów. Marka wchodzi w skład Louvre Hotels Group, która posiada trzy znane marki hotelowe: Tulip Inn, Golden Tulip i Royal Tulip obejmujące ponad 1100 hoteli w 47 krajach.
Źródło: Louvre Hotels Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |