Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Debiut nowej marki sieci Karisma Hotels & Resorts... | Aktualności hotelarskie ze świata
Debiut nowej marki sieci Karisma Hotels & Resorts w Europie
|
Allure Caramel w Belgradzie, Serbia
|
Karisma Hotels & Resorts, wielokrotnie nagradzana kolekcja luksusowych hoteli, która posiada i zarządza obiektami w Ameryce Południowej, na Karaibach i w Europie, poinformowała o debiucie Allure Caramel by Karisma w Belgradzie, w Serbii. Uruchomienie marki Allure Caramel rozpoczyna działalność Allure Hotels w Europie. Jest to również trzeci obiekt powstającego portfela butikowej marki miejskich hoteli, które wtapiają się w kulturę miejsc, w których przyszło im działać. Nowy hotel przyjmuje już pierwszych turystów.
Allure Caramel (dawniej Hotel Admiral Club Belgrad) łączy w sobie bogate dziedzictwo kulturowe, zabytkowy urok i klasyczny styl ze współczesnymi udogodnieniami i spersonalizowaną obsługą serwowanymi w sercu dynamicznej stolicy Serbii.
Allure Caramel - głęboko zakorzeniony w kulturze Belgradu, został zbudowany przez byłego burmistrza miasta w 1927 roku. Burmistrz Vlada Ilic był jednym z najbardziej znanych przemysłowców swego czasu i hojnym filantropem. Jego działania przyczyniły się do budowy kościoła św. Sawy, który dzisiaj plasuje się wśród dziesięciu największych kościołów świata; uruchomienia ZOO w Belgradzie, symbolicznego punktu orientacyjnego metropolii i willi stanowiącej jedno z najwybitniejszych osiągnięć architektury międzywojennej w Belgradzie.
Allure Caramel - to budynek w stylu inspirowanymi imperiami: rosyjskim i francuskim oraz włoskim barokiem, oferujący gościom autentyczne doświadczenie butikowego miejskiego hotelu. Obiekt przypominający średniowieczny zamek, zachwyca już od wejścia zdobionego klasycznymi kolumnami, jońskimi kapitelami, balustradami z kutego żelaza, ornamentowymi oknami i grupowymi rzeźbami autorstwa Zivojina Lukića.
Hotel znajduje się na Starym Mieście, w odległości spaceru do dzielnicy artystycznej, gdzie goście mają łatwy dostęp do najstarszych zabytków miasta, wielu szanowanych instytucji sztuki, wielu krajowych i międzynarodowych obiektów konferencyjnych i targowych oraz wielu instytucji teatralnych, filmowych, muzycznych itp.
Belgradzki hotel oznacza wejście Allure Hotels do Europy, co jest częścią planów ekspansyjnych sieci Karisma Hotels & Resorts. Karisma Hotels & Resorts ma zamiar otworzyć kilka hoteli oraz nowych obiektów plażowych Allure Hotels w ciągu najbliższych pięciu lat, na Karaibach i w Europie, rozpoczynając od Azul Sensatori Jamaica w Negril. Zgodnie z planem w Europie zostaną uruchomione hotele w Chorwacji, Słowenii i północnych Włoszech, prowadzone pod marką Karisma Hotels Adriatic.
Źródło: Karisma Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |