Wielkie amerykańskie sieci hotelowe są gotowe inwestować miliony dolarów, aby zyskać przychylność klientów wrażliwych na sprawy ochrony środowiska naturalnego – informuje Dziennik.
Wśród produktów np. sieci Starwood Hotels & resorts są ekologiczne solniczki i pieprzniczki wyprodukowane w 100 proc. z materiałów nadających się do powtórnego przerobu, ręczniki i prześcieradła uszyte z wyhodowanych organicznie włókien, pudełka organicznych przekąsek i kuchenne blaty także wyprodukowane metodą przyjazną dla środowiska.
Klienci doceniają ekologiczne wysiłki branży hotelarskiej, ale wielu jej przedstawicieli stwierdza, że przynoszą one niejednoznaczne rezultaty. - Jest tyle firm reklamujących się jako dostawcy ekologicznych produktów, że wyzwaniem jest zidentyfikowanie, które z nich naprawdę spełniają te standardy -mówi Dean Crane, wiceprezes do spraw budowlanych w Aramark Harrison Lodging, którego nieruchomości rozciągają się od Lake Powell w Arizonie po Glacier Bay National Park na Alasce.
Źródło: Dziennik – 22.09.2007 r.
|