Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Le Meridien wzbogaca kulturę przygotowywania i... | Aktualności hotelarskie ze świata
Le Meridien wzbogaca kulturę przygotowywania i picia kawy w swoich hotelach na całym świecie
|
Esther Maasdam - twarz kawowej kampanii Le Meridien
|
Le Meridien wzmacnia swoje zaangażowanie w kulturę przygotowywania i spożywania kawy wraz z uruchomieniem całorocznej kampanii Inspiration Brewed Here i wyborem Esther Maasdam jako pierwszej w historii globalnej, markowej specjalistki ds. latte (włoskiego napoju kawowego powstającego w wyniku zalania espresso gorącym, lekko spienionym mlekiem)
Esther była wybierana najlepszą holenderską artystką w swoim fachu przez cztery kolejne lata (2011-2014). Jej zadaniem w uruchomionej właśnie kampanii będzie opracowanie 12. przepisów na przygotowanie latte, zainspirowanych lokalizacjami z całego świata, w których funkcjonują hotele Le Meridien. W swoich podróżach Maasdam nie omieszka odwiedzić takich miejsc, jak: Nowy Orlean, Hongkong i Londyn.
Le Meridien rozpoczął swoją kampanię w dniu 11 listopada 2014 roku w hotelu Le Meridien Vienna, zbiegającą się z 11. rocznicą działalności tego wiedeńskiego obiektu. Sztuka przygotowywania latte jest pierwszym etapem kampanii Inspiration Brewed Here. Le Meridiem będzie kontynuował wzbogacanie swojej kultury przygotowywania i picia kawy przez cały 2015 rok.
Inspiration Brewed Here łączy dwie kluczowe pasje sieci Le Meridien – sztukę i kawę. Firmowy Le Meridien Hub przekształcił markowe hotelowe lobby w miejsce spotkań dla dociekliwych i kreatywnych umysłów wymieniających swoje poglądy w scenerii zdominowanej atmosferą wywoływaną przez kawoszy. W zeszłym roku Le Meridien utworzył w swoich lokalach Le Meridien Hub, stanowisko głównego baristy. Pracownicy zajmujący to stanowisko posiadają umiejętność przygotowywania różnego rodzaju napojów kawowych po odbyciu szkolenia organizowanego przez kawowego partnera Le Meridien – firmy Illy.
Badania przeprowadzone przez sieć Le Meridien wykazały, że 78% respondentów wyrzekłoby się raczej na rok alkoholu, mediów społecznościowych i seksu, niż kawy, a 53% badanych stwierdziło, że gdyby miało umieścić coś na swoich medialnych kontach, to byłyby to wpisy dotyczące kawy.
Źródło: Le Meridien
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |