Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » G6 Hospitality wchodzi na rynek meksykański z...

Aktualności hotelarskie ze świata


G6 Hospitality wchodzi na rynek meksykański z dwiema nowymi markami


Dodano: 2014-12-19

Drukuj

Wyślij



G6 Hospitality wchodzi na meksykański rynek z nowymi markami


G6 Hospitality, znana ze swoich ekonomicznych marek hotelowych Motel 6 i Studio 6, działających w USA i Kanadzie poinformowała, że rozszerza swoją ofertę o dwie nowe marki przeznaczone na rynek Ameryki Łacińskiej: Hotel 6 i Estudio 6.

W ramach planu spółki do wprowadzenia obu marek na rynek, firma G6 Hospitality poinformowała o podpisaniu regionalnej umowy z Latina Promohoteles, spółką zależną dewelopera na rynku nieruchomości Promodesa Comercial z siedzibą w Meksyku. Latina Promohoteles planuje otwarcie do 55 nowych obiektów Hotel 6 / Estudio 6 do końca roku 2020 w największych miastach w całym Meksyku.

"Ta ekspansja, to ważne posunięcie dla G6 Hospitality i naszych marek", powiedział Jim Amorosia, prezes i dyrektor generalny G6 Hospitality. "Nasze marki Hotel 6 i Estudio 6 zostały zaprojektowane tak, aby spełnić specyficzne potrzeby turystów w Ameryce Południowej. W połączeniu z doświadczeniem naszych partnerów z Promodesa, znajdujemy się w wyjątkowej pozycji do pomyślnego uruchomienia konkurencyjnej opcji kwaterunkowej dla turystów odwiedzających Meksyk."



W 2014 roku, sieć G6 Hospitality otworzyła ponad 110 obiektów na terenie Stanów Zjednoczonych i Kanady, powiększając swój hotelowy portfel do ponad 1200. obiektów. Dzięki rozległej sieci, ambitnym projektom modernizacyjnym oraz wieloletniej renomie marek Motel 6 i Studio 6, G6 Hospitality stała się liderem budżetowego segmentu hotelarskiego w USA i Kanadzie.


Źródło: G6 Hospitality


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji