Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » G6 Hospitality wchodzi na rynek meksykański z... | Aktualności hotelarskie ze świata
G6 Hospitality wchodzi na rynek meksykański z dwiema nowymi markami
|
G6 Hospitality wchodzi na meksykański rynek z nowymi markami
|
G6 Hospitality, znana ze swoich ekonomicznych marek hotelowych Motel 6 i Studio 6, działających w USA i Kanadzie poinformowała, że rozszerza swoją ofertę o dwie nowe marki przeznaczone na rynek Ameryki Łacińskiej: Hotel 6 i Estudio 6.
W ramach planu spółki do wprowadzenia obu marek na rynek, firma G6 Hospitality poinformowała o podpisaniu regionalnej umowy z Latina Promohoteles, spółką zależną dewelopera na rynku nieruchomości Promodesa Comercial z siedzibą w Meksyku. Latina Promohoteles planuje otwarcie do 55 nowych obiektów Hotel 6 / Estudio 6 do końca roku 2020 w największych miastach w całym Meksyku.
"Ta ekspansja, to ważne posunięcie dla G6 Hospitality i naszych marek", powiedział Jim Amorosia, prezes i dyrektor generalny G6 Hospitality. "Nasze marki Hotel 6 i Estudio 6 zostały zaprojektowane tak, aby spełnić specyficzne potrzeby turystów w Ameryce Południowej. W połączeniu z doświadczeniem naszych partnerów z Promodesa, znajdujemy się w wyjątkowej pozycji do pomyślnego uruchomienia konkurencyjnej opcji kwaterunkowej dla turystów odwiedzających Meksyk."
W 2014 roku, sieć G6 Hospitality otworzyła ponad 110 obiektów na terenie Stanów Zjednoczonych i Kanady, powiększając swój hotelowy portfel do ponad 1200. obiektów. Dzięki rozległej sieci, ambitnym projektom modernizacyjnym oraz wieloletniej renomie marek Motel 6 i Studio 6, G6 Hospitality stała się liderem budżetowego segmentu hotelarskiego w USA i Kanadzie.
Źródło: G6 Hospitality
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |