Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott uruchamia nową platformę społecznościową | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott uruchamia nową platformę społecznościową
|
Marriott uruchomił nową platformę społecznościową
|
Marriott International, Inc. uruchomił stworzoną na zamówienie platformę społecznościową Heart of the House, która prezentuje prawdziwe historie publikowane przez gości, a dotyczące obsługi klienta, spraw dotyczących społeczności lokalnych, innowacji, kultury i rozpoznawalności marki.
Celem nowej platformy jest wprowadzanie w życie globalnej strategii sieci Marriott obejmującej rozwój, tworzenie i dystrybucję treści, które informują i bawią jej klientów.
Platforma Heart of the House jest już czynna i będzie aktualizowana o nowe treści w każdym tygodniu. Strona zawiera również rubrykę "Checking In" prowadzoną w formie pytań i odpowiedzi udzielanych przez pracowników, którzy wychodzą z propozycjami nowych rozwiązań, dali się poznać ze swego wyjątkowego stosunku do gości lub pełnią unikalne funkcje w hotelu.
Nowy filmowy cykl platformy nosi nazwę "Dzień z życia" i jest kolejnym stałym elementem Heart of the House w postaci jedno- lub dwuminutowych filmów przedstawiających jeden roboczy dzień wybranego pracownika hotelu.
"Opowiadanie jest dla nas okazją do nawiązania emocjonalnych stosunków z klientem i budowania relacji w wyjątkowy sposób", powiedział David Beebe, wiceprezes ds. globalnego kreatywnego marketingu treści w sieci Marriott. "Zaangażowanie grup społecznościowych w budowanie treści jest jednym, z elementów napędzających sprzedaż. W ostatecznym rozrachunku, odpowiednio wykreowane treści przekładają się na obłożenie hotelu.”
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |