Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Forbes Travel Guide przyznał swoje gwiazdki na... | Aktualności hotelarskie ze świata
Forbes Travel Guide przyznał swoje gwiazdki na 2015 rok
|
Jumby Bay, A Rosewood Resort, Antigua
|
Forbes Travel Guide, jedna z prestiżowych instytucji kategoryzujących hotele (obok American Automobile Association przyznającej wyróżnienia w postaci diamentów) opublikował 57 zestawienie obiektów wyróżnionych gwiazdkami. Lista zawiera 18 nowych hoteli 5-gwiazdkowych, 46 nowych hoteli 4-gwiazdkowych i 26 nowych hoteli w kategorii obiektów rekomendowanych. Łączna liczba 5-gwiazdkowych hoteli wynosi obecnie 115 i jest najwyższą w historii Forbes Travel Guide, który przy przyznawaniu gwiazdek bierze pod uwagę około 500. kryteriów.
Wśród wyróżnionych w 2015 roku, znalazły się:
Pierwsze 5-gwiazdkowe obiekty w regionie Meksyku i Karaibów: Four Seasons Resort Punta Mita, Nayarit, Meksyk; Rosewood Mayakoba, Playa del Carmen, Meksyk; Jumby Bay, A Rosewood Resort, Antigua; Cheval Blanc i Eden Rock, oba na wyspie St. Barts (Saint-Barthelemy).
Trzy nowe 5. gwiazdkowe hotele w Azji: Four Seasons Hotel Guangzhou i The Ritz-Carlton, Guangzhou w Kantonie, w Chinach; Mandarin Oriental, Bangkok, w Tajlandii i Mandarin Oriental, Tokyo w Japonii.
Sieć Rosewood Hotels & Resorts wyróżniona została trzema nowymi hotelami 5. gwiazdkowymi: w Antigua; Playa del Carmen, w Meksyku i Menlo Park w Kalifornii. Jest to pierwszy przypadek w historii firmy, kiedy kategoria pięciu gwiazdek przyznana została trzem jej hotelom w jednym roku.
Conrad Hotels & Resorts, Langham Hotels & Resorts i Hyatt – każda z tych firm zdobyła pięciogwiazdkowe wyróżnienie po raz pierwszy. Były nimi: Conrad Macao, Cotai Central w Makau; Langham, Hong Kong w Hongkongu i Park Hyatt Aviara Resort w Carlsbad w USA.
Po raz pierwszy, dwa unikalne obiekty zostały wyróżnione pięciokrotną kategorią pięciu gwiazdek – „Quintuple Five-Star” - Wynn Macau i Mandarin Oriental, Hong Kong otrzymały pięć gwiazdek za: hotel, trzy restauracje i spa.
"Obiekty te stworzyły nowy standard doskonałości w globalnym hotelarstwie, w ekscytującym momencie jego światowego rozwoju - i w naszym systemie gwiazdkowym", powiedział Gerard Inzerillo, prezes Forbes Travel Guide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |