Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Steigenberger uruchamia swoją niekonwencjonalną... | Aktualności hotelarskie ze świata
Steigenberger uruchamia swoją niekonwencjonalną markę w Amsterdamie
|
Pokój w hotelu Jaz in the City w Amsterdamie, Holandia
|
Steigenberger Hotel Group uruchomiła swoją trzecią hotelową markę – Jaz in the City, która zainauguruje swoją działalność we wrześniu tego roku w Amsterdamie.
Puneet Chhatwal, prezes grupy Steigenberger powiedział, że marka została uruchomiona po roku ciężkiej pracy i wkrótce podane zostaną szczegóły dotyczące jej drugiego hotelu, który funkcjonował będzie w Stuttgarcie. Powiedział również, że celem marki będzie wejście na główne międzynarodowe rynki hotelowe, a jej portfolio osiągnie liczbę 10 hoteli w ciągu najbliższych pięciu lat.
Lajfstylowa koncepcja pierwszego hotelu nowej marki, przyciągać będzie zwolenników lokalnych scen muzycznych i kulturalnych, zapraszając artystów i ich dzieła do hotelu. Galerie i pokoje będą wyposażone w rotacyjne wystawy sztuki, a przestrzenie publiczne umożliwiały będą zapoznawanie się z lokalnymi rytmami w trakcie improwizowanych występów miejscowych muzyków.
Osprzęt i wyposażenie 247. pokoi i 11. apartamentów hotelu w Amsterdamie łączyć będą futurystyczny design z super nowoczesnymi technologiami. W hotelu znajdzie się także centrum spa.
Bezpretensjonalne bary i restauracje zaoferują smaki, które połączą globalną wrażliwość z lokalnymi specjałami. Pracownicy będą dobrze zorientowani w temacie lokalnych atrakcji kulturalnych i najmodniejszej oferty klubowej.
Jaz in the City w Amsterdamie udostępni gościom narzędzia, niezbędne do poruszania się w mieście, a doświadczeni pracownicy udzielać będą wskazówek na temat klubów i organizowanych wystaw.
Źródło: Steigenberger Hotel Group
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |