Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Fairmont Hotels & Resorts osiągnęły cele... | Aktualności hotelarskie ze świata
Fairmont Hotels & Resorts osiągnęły cele globalnej redukcji CO2
|
Fairmont liderem polityki proekologicznej
|
Fairmont Hotels & Resorts poinformowały, że osiągnęły cele określone w programie ochrony klimatu World Wildlife Fund (WWF), w zakresie redukcji operacyjnych emisji CO2, czyli o 20 procent poniżej wskaźników rejestrowanych w 2006 roku. Dzięki temu, ta luksusowa marka hotelowa, słynąca ze swoich programów ekologicznych, staje się pierwszą marką spełniającą ten ambitny cel ochrony środowiska.
Climate Savers Program WWF został zaprojektowany po to, by inspirować przedsiębiorstwa do zmiany sposobu myślenia o rozwiązaniach klimatycznych, a także zachęcenia ich do stawania się liderami niskiej emisji zanieczyszczeń. Obiekty funkcjonujące w ramach tego programu mają więc większe możliwości unikania zagrożeń związanych z emisją szkodliwych substancji, poprzez realizację odpowiednio skonstruowanych długoterminowych strategii biznesowych. Fairmont dołączył do listy firm Fortune 500 i innych czołowych firm, takich jak The Coca-Cola Company, Johnson & Johnson, i Nike wypracowujących praktyczne, opłacalne strategie redukcji emisji CO2 i stosujących efektywne rozwiązania w zakresie efektywności energetycznej.
Aby sprostać wymaganiom zawartym w Climate Savers Program WWF, Fairmont przedsięwziął szeroki wachlarz inicjatyw na całym świecie, polegających między innymi na:
• Redukcji operacyjnych emisji CO2, o 20 procent poniżej poziomu z 2006 r. • Stworzeniu i wdrożeniu zasad ekologicznych zakupów (Green Procurement Policy) oraz kodeksu postępowania dostawców (Supplier Code of Conduct) • Edukacji i stosowaniu zachęt wobec najlepszych dostawców (stanowiących około 25 procent w łańcuchu dostaw) do dostarczania produktów zgodnie z Green Procurement Policy i Supplier Code of Conduct • Aktualizacji standardów projektowych i budowlanych spełniających warunki certyfikacji Leadership in Energy & Environmental Design (LEED).
"Fairmont był bardzo zmotywowany dzięki naszej współpracy z WWF, pomagającym w walce ze zmianami klimatu, znacznej redukcji emisji CO2 i uzyskiwaniu efektów na całym świecie", powiedziała Allison Long, analityk biznesowy sieci Fairmont ds. ochrony środowiska. "Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników dzięki poświęceniu naszych pracowników, a jednocześnie cieszymy się, że jesteśmy pierwszą luksusową marką hotelową, która zrealizowała cele Climate Savers Program."
Źródło: Fairmont Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |