Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott planuje podwojenie liczby swoich pokoi... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott planuje podwojenie liczby swoich pokoi hotelowych w Europie do 2020 roku
|
London Edition, Wielka Brytania
|
Marriott International Inc. planuje podwoić liczbę pokoi, jaką dysponuje w Europie w ciągu najbliższych pięciu lat, licząc się z dynamicznym rozwojem turystyki wypoczynkowej i biznesowej.
Druga na świecie pod względem wielkości, hotelowa publiczna spółka giełdowa podpisze umowy na 150.000 pokoi w regionie do 2020 roku, w porównaniu z 74.000 pokoi pozostających w dyspozycji firmy obecnie. Większa część wzrostu liczby pokoi zrealizowana zostanie w obiektach ukierunkowanych na klientelę biznesową i budżetową, działających pod flagami marek Moxy Hotels i Courtyard by Marriott.
"Europa jest nadal najpopularniejszą lokalizacją turystyczną na świecie," powiedziała Amy McPherson, prezes europejskiego oddziału Marriott International, w wywiadzie udzielonym w trakcie International Hotel Investment Forum w Berlinie. "Rynek w Londynie jest silny, tak zresztą jak i w innych regionach Wielkiej Brytanii, a w Niemczech mieliśmy dość dobry początek roku."
Obłożenie hoteli w całej branży wzrosło w zeszłym roku w Europie o 2,1 procent, co jest najlepszym wynikiem w ciągu całej dekady, a przychód na jeden dostępny pokój (RevPAR) wzrósł o 6 procent - wynika z danych zebranych przez PricewaterhouseCoopers LLP.
Udział Marriotta w rynku europejskim wynosi 1 procent, w regionie bardziej pofragmentowanym niż USA, gdzie firma prowadzi 10 procent hoteli, poinformował dyrektor generalny Marriotta, Arne Sorenson. Pod koniec roku 2016, ponad 1000 pokoi zostanie oddanych do użytku w Rosji, a trzy hotele marki Moxy, butikowej ekonomicznej marki Marriotta zostaną otwarte w Londynie.
Po otwarciu swojego pierwszego europejskiego obiektu marki Edition w Londynie w 2013 roku, Marriott prowadzi także rozmowy w sprawie otwarcia hoteli tej marki w Paryżu, Barcelonie i Madrycie. Marriott rozważa również możliwości uruchomienia kolejnych obiektów Edition w Berlinie i na Ibizie oraz otwarcia hoteli Ritz-Carlton w Madrycie i Rzymie.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |