Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott Traveler – nowa turystyczna i... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott Traveler – nowa turystyczna i lajfstylowa publikacja globalnej sieci
|
Marriott Traveler - nowa turystyczna i lajfstylowa publikacja sieci Marriott
|
W dążeniu do zagwarantowania klientom istotnych informacji dotyczących czołowych turystycznych lokalizacji na całym świecie, Marriott International, Inc. uruchamia rubrykę Marriott Traveler na swojej firmowej stronie internetowej, Marriott.com. Dzisiaj, wielu turystów rozpoczyna proces planowania podróży od zbadania lokalizacji przed rozpoczęciem poszukiwania odpowiedniego zakwaterowania w hotelu. Wykorzystując Marriott Traveler, firma będzie dostarczać klientom cennych informacji poświęconych wybranym miejscom, których z pewnością nie będą mogli znaleźć nigdzie indziej.
Zawartość tematyczna obejmować będzie takie dziedziny, jak sztuka, muzyka, moda, wellness, rodzina, gastronomia i wiele innych. Autorami treści zamieszczanych na stronie będą czołowi eksperci turystyczni z portali cyfrowych, takich jak YouTube, Sonia Gil z Sonia’s Travel, czy Marriott Creative and Content Studio. Autorami informacji będą także korespondenci turystyczni, społeczność Marriott Rewards Insiders i inni współpracownicy Marriotta. Wszystkie treści zamieszczane w Marriott Traveler będą treściami oryginalnymi i autentycznymi, nie powielanymi z innych źródeł.
David Beebe, wiceprezes ds. kreatywnego marketingu treści, powiedział, "Marriott Traveler będzie oferować klientom autentyczne historie turystyczne i opisywać doświadczenia z całego świata, prezentowane przez lokalnych i globalnych liderów opinii, z miejsc w których mieszkają i do których podróżują. Koncepcja Marriott Traveler idealnie wpasowuje się w naszą globalną strategię treści angażującej zainteresowanie lokalnych społeczności, przyciągającej klientów do naszych hoteli. Jesteśmy przekonani, że dobrze podane treści, przydadzą się klientom, stanowiąc dla nich wartościową bazę danych, a z kolei ich zainteresowanie stanowić będzie wymierne efekty dla naszych hoteli."
Marriott Traveler jest wspólnym przedsięwzięciem Marriott Creative and Content Studio i Marriott Digital. Oczekuje się, że w ciągu najbliższych trzech miesięcy, na łamach tej publikacji ukaże się około trzystu informacji dotyczących turystyki i stylu życia. W początkowy okresie funkcjonowania, Marriott Traveler zajmie się tak popularnymi lokalizacjami, jak: Nowy Orlean, Chicago i Orlando. W planach na przyszłe miesiące znajdują się lokalizacje z całego świata.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |