Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Niccolo by Marco Polo w Chengdu dołącza do... | Aktualności hotelarskie ze świata
Niccolo by Marco Polo w Chengdu dołącza do Ultratravel Collection
|
Niccolo Chengdu, Chiny
|
Ultratravel Collection, joint venture zawarte pomiędzy Travel Leaders Group, Global Hotel Alliance ("GHA") i Ultratravel, poinformowała, że pierwszy hotel nowej luksusowej marki Niccolo by Marco Polo - Niccolo Chengdu, stanie się członkiem Ultratravel Collection.
Niccolo by Marco Polo jest nową kolekcją luksusowych, współczesnych, miejskich hoteli. Jej pierwszy obiekt - Niccolo Chengdu, otworzy swoje podwoje pod koniec kwietnia w Chengdu, w Chinach. Obiekt jest dogodnie usytuowany w obrębie centrum handlowego International Finance Square w centrum miasta. Przy hotelu usytuowany jest przystanek metra, a obiekt położony jest w odległości 25 minut jazdy samochodem od międzynarodowego lotniska w Chengdu.
Ultratravel Collection została uruchomiona pod koniec 2013 roku umożliwiając najbardziej luksusowym hotelom na świecie uzyskanie dostępu do programu lojalnościowego Global Hotel Alliance, skupiającego ponad pięć milionów członków, jak również do bazy turystycznej Travel Leaders Group.
Inni członkowie Ultratravel Collection, to między innymi: Hotel Adlon Kempinski w Berlinie, The Leela Palace w New Delhi w Indiach, Corinthia Hotel w Londynie, Emirates Palace w Abu Zabi w ZEA, Grace Santorini w Grecji, Portrait Suites, Rome w Rzymie i Alila Villas Uluwatu na wyspie Bali w Indonezji.
Nick Perry, założyciel i prezes Ultratravel jest bardzo zadowolony z pozyskania hotelu Niccolo Chengdu do Ultratravel Collection. "Kiedy tworzyliśmy tę kolekcję, hotele takie, jak Niccolo Chengdu były dokładnie tymi obiektami, które zamierzaliśmy zgrupować, aby docierały do większej liczby klientów i mogły skutecznie konkurować na rozwijającym się dynamiczne rynku luksusowej turystyki. Dzięki dostępowi do bazy danych GHA, obejmującej ponad pięć milionów klientów, każdy z członków Ultratravel Collection będzie miał możliwość zwiększania swoich przychodów, współpracując również z najlepszymi hotelami na świecie".
Źródło: Ultratravel Collection
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |