Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Starwood Hotels przedstawiają nową markę –... | Aktualności hotelarskie ze świata
Starwood Hotels przedstawiają nową markę – Tribute Portfolio
|
Royal Palm South Beach Miami przystąpi do nowej marki Starwooda - Tribute Portfolio
|
Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc zaprezentował Tribute Portfolio, dziesiątą firmową markę i drugą w swoim portfelu, po Luxury Collection, kolekcję niezależnych hoteli. Obiecująca właścicielom, członkom programu lojalnościowego Starwood Preferred Guest (SPG) i innym gościom możliwość "pozostawania niezależnym", marka Tribute Portfolio składać się będzie z renomowanych, prestiżowych niezależnych hoteli i obiektów wypoczynkowych.
Kładąc nacisk na czterogwiazdkowe, wysokiej klasy, ekskluzywne hotele, Tribute Portfolio będzie uzupełniać należącą do Starwooda, Luxury Collection i wzmacniać pozycję sieci, jako globalnego lidera wśród firm hotelarskich oferujących najznakomitsze hotele świata. Marka zadebiutuje słynnym hotelem Royal Palm South Beach w Miami, a następnie otworzy nowe hotele w Asheville w Północnej Karolinie, Nashville w Tennessee, Savannah w Georgii i Charleston w Południowej Karolinie.
"Uwzględniając historyczne zasługi Starwooda w uruchamianiu innowacyjnych marek, pozycję lidera w ich projektowaniu i naszej wiodącej pozycji na rynku obiektów ekskluzywnych, sądzimy że Tribute Portfolio będzie zadowalającym rozwiązaniem dla właścicieli hoteli w wyróżniających się obiektach, którzy chcą utrzymać swoją niezależność, a jednocześnie korzystać z potężnych możliwości dystrybucyjnych Starwooda oraz platform lojalnościowych i sprzedażowych," powiedział Adam Aron dyrektor generalny sieci Starwood. "Misja Tribute Portfolio jest bardzo prosta: zagwarantować znakomite hotele w świetnych lokalizacjach dla członków naszego programu lojalnościowego SPG, którzy wynajmują ponad połowę wszystkich pobytów hotelowych Starwooda."
Adam Aron dodał również, że celem Starwooda jest osiągnięcie liczby stu hoteli i obiektów wypoczynkowych na koncie Tribute Portfolio, w ciągu najbliższych pięciu lat. Początkowo koncentracja rozwoju nowej marki będzie miała miejsce w Ameryce Północnej i Europie, a turyści mogą spodziewać się obiektów Tribute Portfolio na światowych rynkach, już w ciągu pierwszego roku działalności. Hotele Tribute Portfolio będą lokalizowane w atrakcyjnych miejscach na rynkach o wysokim popycie, dokąd podróżują członkowie SPG, a gdzie Starwood nie ma obecnie żadnych swoich przyczółków.
Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |