Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Waldorf Astoria nawiązał współpracę z... | Aktualności hotelarskie ze świata
Waldorf Astoria nawiązał współpracę z prominentnym magazynem modowym
|
Waldorf Astoria nawiązał współpracę z Harper's Bazaar
|
W miarę zwiększającej się liczby marek hotelowych odkrywających nowe formy content marketingu, Waldorf Astoria Hotels & Resorts poinformował o zawartej na rok umowie partnerskiej na współpracę z Harper’s Bazaar, który prezentował będzie na swoich łamach obiekty Waldorf Astoria, a także na swojej stronie internetowej i poprzez inicjatywy e-commerce.
Chociaż współpraca partnerska skupiać się będzie na informacjach redakcyjnych inspirowanych konkretnymi lokalizacjami, to czytelnicy będą również mogli dokonać zakupu lajfstylowych usług i niestandardowych doświadczeń poprzez stronę internetową ShopBazaar.com/Waldorf.
W ramach partnerstwa, Waldorf Astoria gościł będzie redaktorów Harper’s Bazar w położonym w Południowej Kalifornii, La Quinta Resort & Club, A Waldorf Astoria Resort i w Waldorf Astoria Chicago, którzy przygotowywać będą modowe rozkładówki, inspirowane lokalizacjami tych obiektów. Przygotowane materiały ukażą się w majowym i listopadowym wydaniu Harper’s Bazaar.
Majowe wydanie miesięcznika zaopatrzone jest w zdjęcia międzynarodowej sławy fotografa mody Miguela Reverigo, któremu jako modelka partnerowała Lily Donaldson. Materiał zawiera modowe propozycje inspirowane lokalizacją hotelu Waldorf Astoria i porą roku, prezentując projektantów i domy mody, takie jak Chloé, Gucci, Balmain i wiele innych.
Obie marki będą również wymieniały się treściami za pośrednictwem kanałów społecznościowych, blogów i specjalnej kampanii e-mailowej.
"Moda i podróże przeplatają się z natury, a partnerstwo z Harper’s Bazaar ożywia te relacje poprzez wspaniałe redakcyjne prezentacje zamieszczane na łamach magazynu", powiedział John Vanderslice, globalny szef marki Waldorf Astoria Hotels & Resorts.
Źródło: Waldorf Astoria Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |