Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Starwood podwoi swe bliskowschodnie portfolio w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Starwood podwoi swe bliskowschodnie portfolio w ciągu następnych pięciu lat
|
Starwood podwoi liczbę swoich hoteli na Bliskim Wschodzie
|
Podczas hotelowej konferencji inwestycyjnej Arabian Hotel Investment Conference (AHIC) w Dubaju, Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc poinformował, że podwoi swoją ofertę na Bliskim Wschodzie, agresywnie rozwijając luksusowe, ekskluzywne i średniej klasy marki. Do 2019 roku powstać ma 50 sieciowych hoteli Starwooda.
Potwierdzając swoje zaangażowanie rozwojem w tym regionu, spółka podpisała pięć umów dotyczących nowych hoteli marek Aloft i Element w Dubaju (ZEA), Ad-Dausze (Katar) i Maskacie (Oman), zwiększających portfel realizacyjny tych marek łącznie do siedmiu.
Średniej klasy marki Starwooda - Aloft, Four Points by Sheraton i Element - przeżywają bezprecedensowe tempo wzrostu, osiągając liczbę stanowiącą prawie połowę portfela firmy w tym regionie. Z Aloftem na czele, portfolio średniej klasy marek Starwooda zwiększy się czterokrotnie w okresie do roku 2019.
"Chociaż średniej klasy marki stanowią połowę naszego portfela rozwojowego w regionie, to nadal dostrzegamy duże możliwości rozszerzania ekskluzywnych i najwyższej klasy luksusowych marek", powiedział Neil George, wiceprezes ds. rozwoju i przejęć w Starwood Hotels & Resorts Middle East and Africa. "Koncentrujemy się na pracy z odpowiednimi partnerami, przy odpowiednich obiektach, w ustabilizowanych i szybko rozwijających się lokalizacjach, takich jak Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska i Liban."
Najważniejsze wydarzenia lat 2015/2016:
- trzy nowe hotele w Dubaju, w Al Habtoor City, jednym z największych przedsięwzięć na Bliskim Wschodzie. Zrealizowane tu zostaną hotele, które funkcjonować będą pod flagami: St. Regis, W Hotels i Westin. - ekspansja w innych regionach ZEA obejmująca Starwood Sharjah Beach Resort & Spa oraz Aloft Al Ain startujący w 2016 roku. - wprowadzenie na rynek Kataru marki Westin wraz z otwarciem The Westin Doha Hotel & Spa we wrześniu bieżącego roku. - wprowadzenie marki Luxury Collection do Libanu - Grand Hills w Brummana, przygotowywana jest do otwarcia w III kwartale tego roku - powrót firmy do Iraku po 20 latach i uruchomienie hotelu Sheraton Dohuk. - wzrost tempa rozwoju w Arabii Saudyjskiej wraz z uruchomieniem hoteli Aloft w Rijadzie i Az-Zahranie oraz otwarcie hotelu Le Meridien Riyadh - dwa nowe hotele w Jordanii – St. Regis Amman i W Amman (otwarcie w 2016).
Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |