Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott International i Universal Music Group...

Aktualności hotelarskie ze świata


Marriott International i Universal Music Group uruchamiają globalną akcję marketingową


Dodano: 2015-07-03

Drukuj

Wyślij



St. Pancras Renaissance London Hotel, Anglia


Marriott International, Inc., jedna z najbardziej popularnych firm turystycznych na świecie i Universal Music Group (UMG), światowy lider w przemyśle muzycznym, stworzyły jedyne w swoim rodzaju globalne partnerstwo marketingowe, które będzie między innymi: firmowało ekskluzywne występy estradowe w wykonaniu znanych już, ale również wschodzących gwiazd muzyki rozrywkowej; promowało serie markowych filmów wideo i treści społecznościowe; pośredniczyło w sprzedaży biletów, umożliwiało pobieranie muzycznych nagrań itp.

Partnerstwem objętych zostanie 19 marek sieci Marriott International, w tym The Ritz-Carlton, Edition, JW Marriott, Renaissance i Marriott Hotels, współpracujących ze znakomitymi firmami płytowymi UMG, takimi jak: Capitol Music Group, Def Jam Recordings, Interscope Geffen A&M, Island Records, Republic Records i UMG Nashville.

Marriott i UMG przygotowują się do zainteresowania swoimi propozycjami nowej generacji turystów i fanów muzyki poszukujących nowych wrażeń, proponując im wyjątkowe doświadczenia #WithTheBand. Zaczynając od początku lata, partnerstwo zadebiutuje spektaklami na żywo dla hotelowych gości na całym świecie w wybranych obiektach sieci Marriott International.



W dniu 30 czerwca 2015 r., w St. Pancras Renaissance London Hotel zaplanowano koncert na żywo australijskiej popowej sensacji, sędziego w programie "The Voice Australia", Jessie’ego J, rozpoczynającego serię ekskluzywnych występów, w obiektach rozmieszczonych na pięciu kontynentach.

"Nasze partnerstwo z UMG odkrywa nowe sposoby sprzedaży w obrębie kolejnych turystycznych pokoleń", powiedziała Karin Timpone, globalna dyrektor ds. marketingu w Marriott International. "Staramy się zainteresować globalnych turystów uniwersalnym językiem muzyki w celu stworzenia nowych, unikalnych doświadczeń. Partnerstwo przyczyni się również do wzmocnienia korzyści z programu Marriott Rewards dla nowych i lojalnych gości."


Źródło: Marriott International


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji