Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott International i Universal Music Group... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott International i Universal Music Group uruchamiają globalną akcję marketingową
|
St. Pancras Renaissance London Hotel, Anglia
|
Marriott International, Inc., jedna z najbardziej popularnych firm turystycznych na świecie i Universal Music Group (UMG), światowy lider w przemyśle muzycznym, stworzyły jedyne w swoim rodzaju globalne partnerstwo marketingowe, które będzie między innymi: firmowało ekskluzywne występy estradowe w wykonaniu znanych już, ale również wschodzących gwiazd muzyki rozrywkowej; promowało serie markowych filmów wideo i treści społecznościowe; pośredniczyło w sprzedaży biletów, umożliwiało pobieranie muzycznych nagrań itp.
Partnerstwem objętych zostanie 19 marek sieci Marriott International, w tym The Ritz-Carlton, Edition, JW Marriott, Renaissance i Marriott Hotels, współpracujących ze znakomitymi firmami płytowymi UMG, takimi jak: Capitol Music Group, Def Jam Recordings, Interscope Geffen A&M, Island Records, Republic Records i UMG Nashville.
Marriott i UMG przygotowują się do zainteresowania swoimi propozycjami nowej generacji turystów i fanów muzyki poszukujących nowych wrażeń, proponując im wyjątkowe doświadczenia #WithTheBand. Zaczynając od początku lata, partnerstwo zadebiutuje spektaklami na żywo dla hotelowych gości na całym świecie w wybranych obiektach sieci Marriott International.
W dniu 30 czerwca 2015 r., w St. Pancras Renaissance London Hotel zaplanowano koncert na żywo australijskiej popowej sensacji, sędziego w programie "The Voice Australia", Jessie’ego J, rozpoczynającego serię ekskluzywnych występów, w obiektach rozmieszczonych na pięciu kontynentach.
"Nasze partnerstwo z UMG odkrywa nowe sposoby sprzedaży w obrębie kolejnych turystycznych pokoleń", powiedziała Karin Timpone, globalna dyrektor ds. marketingu w Marriott International. "Staramy się zainteresować globalnych turystów uniwersalnym językiem muzyki w celu stworzenia nowych, unikalnych doświadczeń. Partnerstwo przyczyni się również do wzmocnienia korzyści z programu Marriott Rewards dla nowych i lojalnych gości."
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |