Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Szybkie tempo rozwoju marki Pullman w Azji | Aktualności hotelarskie ze świata
Szybkie tempo rozwoju marki Pullman w Azji
|
Pullman Kuala Lumpur City Centre, Malezja
|
AccorHotels włączyły ostatnio do swej sieci w Azji dwa hotele marki Pullman, o łącznej pojemności 927 pokoi. Są nimi: Pullman Kuala Lumpur City Centre i Pullman Bangkok Grande Sukhumvit.
Pullman Bangkok Grande Sukhumvit jest charakterystycznym miejskim obiektem ze szklaną fasadą w kształcie żagla. W hotelowej ofercie znajdują się pokoje deluxe, apartamenty typu executive oraz apartament prezydencki.
Dwie restauracje, delikatesowy i koktajlowy bar, otwarty basen, siłownia i spa znajdują się wśród hotelowych udogodnień. Wyposażony w 10 sal konferencyjnych, w tym salę balową, hotel stara się przyciągnąć klientów grupowych i organizować imprezy w bankietowym stylu.
Położony w samym centrum modnej dzielnicy Bukit Bintang, Pullman Kuala Lumpur City Centre oferuje 445 pokoi i 157 serwisowanych apartamentów z przepięknymi widokami na panoramę miasta.
Strefa gastronomiczna jest istotnym wyróżnikiem Pullman Kuala Lumpur City Centre. Hotel oferuje sześć lokali gastronomicznych, bar kawowy oraz grill na tarasie przy basenie, oferujący potrawy japońskiej i chińskiej kuchni.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości uruchomienia tych cieszących się dużą popularnością hoteli w szybko rozwijającej się sieci marki Pullman," powiedział Michael Issenberg, prezes i dyrektor generalny AccorHotels w regionie Azji i Pacyfiku. "Od momentu uruchomienia marki w 2008 roku, Pullman spełnił oczekiwania właścicieli prowadzących hotele odpowiadające potrzebom dzisiejszych wymagających turystów.”
Źródło: AccorHotels
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |