|
Alex Kyriakidis z Marriott International i Abdullatif AlMulla z Dubai Properties Group
|
Marriott International, Inc wraz z Ianem Schragerem i firmą Dubai Properties, poinformowali o planach uruchomienia drugiego hotelu marki Edition w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w Dubaju. Zaplanowane na 2018 rok otwarcie nowego hotelu, nastąpi po debiucie w 2016 roku, pierwszego obiektu Edition znajdującego się w emiracie Abu Zabi.
Edition, to pierwsza prawdziwie lajfstylowa marka luksusowych hoteli, łącząca w sobie osobiste, intymne, indywidualne i niepowtarzalne hotelowe doświadczenie, z którego znany jest Ian Schrager, z globalnym zasięgiem, wiedzą operacyjną i ekonomiką skali sieci Marriott International. Marriott International będzie zarządzać obiektem na podstawie umowy długoterminowej.
258 pokojowy hotel znajdzie się w dogodnej lokalizacji, w obrębie Jumeirah Beach Residence (JBR), zapewniając łatwy dostęp do lokali rozrywkowych, gastronomicznych wypoczynkowych i sklepów usytuowanych przy 1,7 kilometrowym odcinku promenady - The Walk at JBR, wybudowanej również przez Dubai Properties.
Zaplanowany do otwarcia w pierwszym kwartale 2018 roku, nowy hotel pochwalić się będzie mógł dużą ilością punktów gastronomicznych, a także zapleczem biznesowym i rekreacyjnym, w tym ośrodkiem spa, klubem plażowym, zapleczem spotkaniowo-imprezowym oraz w pełni wyposażonym centrum biznesowym.
Kolejne obiekty marki Edition zaplanowano w Abu Zabi, w ZEA (2016), Sanya, w Chinach (2016), Bangkoku w Tajlandii (2016), Times Square w Nowym Jorku, USA (2018), West Hollywood w USA (2018), Reykjaviku, w Islandii (2018), Wuhan, w Chinach (2019) i na Bali, w Indonezji (2019).
Źródło: Marriott International
|