Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott poszerza markową ofertę w Republice... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott poszerza markową ofertę w Republice Południowej Afryki
|
Marriott rozszerza markową ofertę w RPA
|
Marriott International, Inc. w dalszym ciągu rozwija swoją obecność na całym kontynencie afrykańskim, informując o podpisaniu umów na uruchomienie dwóch nowych obiektów w Republice Południowej Afryki, w partnerstwie z Amdec Group.
Zaplanowane do otwarcia w lutym 2018 roku: 150 pokojowy Johannesburg Marriott Hotel Melrose Arch i dysponujący dwustu kwaterami Marriott Executive Apartments Johannesburg Melrose Arch, będą zlokalizowane w dzielnicy Johannesburga, Melrose Arch. Obiekty reprezentują firmową markę sieci Marriott International - Marriott Hotels, a także ekskluzywne, serwisowane apartamenty marki Marriott Executive Apartments.
Marka Marriott Executive Apartments zapewnia ekskluzywne warunki mieszkalne w 5 obiektach na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Spersonalizowane usługi oraz gwarancja komfortu sieci Marriott pozwalają gościom na zaspokojenie wszystkich swoich potrzeb, w środowisku przypominającym warunki domowe. Marriott Executive Apartments Johannesburg Melrose Arch dysponuje 200 w pełni wyposażonymi apartamentami, zapewniającymi przestronność, przyjazną atmosferę i prywatność w domu - z dala od domu.
Johannesburg Marriott Hotel Melrose Arch będzie pierwszym obiektem otwartym w Afryce, który prezentował będzie wszystkie zmiany wprowadzane od ubiegłego roku na całym świecie w hotelach marki Marriott Hotels. Zmianami objęto między innymi ogólny wizerunek marki, a także bieżące innowacje takie, jak choćby nowy design hotelowych lobby i przestrzeni publicznych określanych mianem "Greatrooms". Nowe oblicze marki widoczne jest również w takich działaniach, jak możliwość telefonicznego zameldowania i wymeldowania z hotelu, a także mobilnych aplikacjach dialogowych, wprowadzanych z myślą o następnych pokoleniach turystów, którzy łączą pracę i zabawę, wymagają stylu i przestrzeni do pracy oraz nowoczesnej technologii.
Marka Marriott Hotels posiada obecnie 17 hoteli w siedmiu krajach Bliskiego Wschodu i Afryki, z prawie 6000 pokoi. Do 2020 roku firma planuje otworzyć kolejnych 18 obiektów w całym regionie, zwiększając liczbę pokoi do ponad 4000. Johannesburg Marriott Hotel Melrose Arch posiada 150 pokoi oraz bogate zaplecze konferencyjne i spotkaniowe. Inne udogodnienia obejmują centrum biznesowe, restaurację, centrum fitness i otwarty basen.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |