Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Best Western uruchamia nową markę podmiejskich... | Aktualności hotelarskie ze świata
Best Western uruchamia nową markę podmiejskich butikowych hoteli
|
Wizualizacja prototypu marki Best Western GLo
|
Best Western Hotels & Resorts poinformowały o wprowadzeniu na rynek swojej siódmej marki GLō. GLō jest marką średniej klasy, która oferuje modne doświadczenia w butikowym stylu i przeznaczona jest dla wyrobionych turystów, którzy oczekują najlepszych ofert w zakresie wartości, designu i komfortu.
Segment hoteli butikowych jest aktualnie na fali i rysują się przed nim atrakcyjne perspektywy. Obecnie funkcjonujące marki butikowe osadzone są jednakże w większości w luksusowych, ekskluzywnych segmentach rynkowych; Best Western Vîb jest natomiast jedną z dwóch marek działających w segmencie hoteli średniej klasy z tzw. górnej półki.
"Przyjrzeliśmy się segmentacji butikowych hoteli i zdaliśmy sobie sprawę z tego, że GLō z powodzeniem wypełni niszę utworzoną brakiem produktu butikowego w szeroko pojętym średnim segmencie rynkowym", powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts. "Deweloperzy wyrażają zainteresowanie hotelami butikowymi lokowanymi na rynkach drugoplanowych z wysoką gęstością zaludnienia. Biorąc pod uwagę wysoki popyt na budowę nowych, eleganckich i nowoczesnych hoteli, dostrzegamy dla GLō ogromną szansę na zmianę krajobrazu rozwojowego w segmencie hoteli średniej klasy."
Jak sama nazwa wskazuje (ang. glow – świecić), marka świeci przykładem na wiele różnych sposobów. Architektura i design marki GLō zawierają elementy, które po części odzwierciedlają jej nazwę i związane są z wykorzystaniem wielu elementów funkcjonujących w oparciu o technologię LED. Oświetlenie LED zainstalowane jest na budynku, w formie świecącej niebieskiej szarfy, tworząc niepowtarzalną nocną latarnię, podczas gdy zewnętrzna ścianka "Lite Brite" wita gości i zaprasza do rozświetlonej recepcji. W ciągu dnia, okienne szyby zmieniające się na przemian z koloru niebieskiego na złoty pobudzają budynek do życia. Dzięki innowacyjnej strategii projektowania, GLō została skonstruowana tak, aby być opłacalną w budowie. Forma i funkcja łączone są w całym projekcie w drobiazgowo przemyślany sposób przy zastosowaniu firmowych elementów meblowych i trwałych, ale stylowych elementów wykończeniowych w pokojach i hotelowym lobby. Poszczególne meble maksymalizują przestrzeń i spełniają wielofunkcyjne zadania. Wykończenia przydają ciepła eleganckiemu i nowoczesnemu wzornictwu i tworzą atmosferę, która jest jednocześnie dynamiczna, a zarazem sprzyjająca wygodzie, relaksowi i odpoczynkowi.
Źródło: Best Western Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |