Strona główna » Aktualności gastronomiczne » Reprezentant Polski ze srebrem w konkursie Global...

Aktualności gastronomiczne


Reprezentant Polski ze srebrem w konkursie Global Chef


Dodano: 2015-10-08

Drukuj

Wyślij



Bartosz Peter


Bartosz Peter wytypowany przez OSSKiC do tegorocznej edycji konkursu Global Chef, zdobył srebrny medal w kategorii „junior”, przygotowując 3 zestawy składające się z 4 dań, które przekonały jury nie tylko smakiem, ale także sposobem przygotowania.

W tegorocznej edycji rozgrywki Global Chef, który odbył się w czeskiej Pradze na początku października, Polskę na szczeblu regionu Europy Centralnej reprezentowało dwóch uczestników – Piotr Kuziela i Bartosz Peter, startujący odpowiednio w kategoriach „open” i „junior”. Na przygotowanie dania konkursowego składającego się z przystawki, dania głównego i deseru, uczestnicy mieli 3 godziny. W propozycjach polskich reprezentantów znalazły się m.in. łosoś wędzony z jabłkiem, halibut ceviche, assied cielęcy, czy mus z mlecznej czekolady z lodami z wędzonej herbaty.

Tegoroczna edycja Global Chef była dla Bartosza Petera zagranicznym debiutem na konkursowej scenie. Pomimo silnej konkurencji, naszemu reprezentantowi zabrakło jedynie 3 punktów, aby pokonać bardziej doświadczonego uczestnika z Niemiec i zając tym samym najwyższe miejsce na podium. Drugi z Polaków, Piotr Kuziela, startujący w kategorii „open” uplasował się na czwartym miejscu. Jury konkursu poddało ocenie nie tylko smak potraw, ale również przygotowanie produktów i sposób pracy.



Dla Bartosza Petera srebrny medal oznacza automatyczną kwalifikację do reprezentacji Polski na Olimpiadzie Kulinarnej IKA (Internationale Kochkunst-Ausstellung) w Erfurcie.

Podium zdobyte w konkursie Global Chef ma absolutnie wyjątkowe znaczenie. To kolejny dowód na to, że mamy niezwykłych, ambitnych oraz profesjonalnych reprezentantów nowego pokolenia. To ogromny potencjał, który należy rozwijać i szansa dla Polski na budowanie silnej pozycji na kulinarnej mapie regionu i świata” – komentuje Grzegorz Kazubski, menedżer Centrum HoReCa, Makro.

Polscy kandydaci są silnie wspierani przez Makro, które jest partnerem strategicznym OSSKiC i realizuje swoje zobowiązanie do inwestycji w rozwój talentów kulinarnych, ich przygotowania do reprezentacji kraju w konkursach oraz promocji w skali ponadnarodowej.

Makro Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro w Warszawie. W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o Makro można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

Metro Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. Metro Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy Metro Group. Metro Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy Metro opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: Metro/Makro Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów Real.


Źródło: Makro.pl – 06.10.2015


Komentarze:

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Pierwsze akredytowane laboratorium, które bada wina ...więcej»

Dwa i więcej w jednym, czyli najciekawsze koncepty gastronomiczne ...więcej»

Nowa restauracja Sphinx w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu ...więcej»

Ostatni Mikser Kulinarny w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów ...więcej»

Krajowy finał World Class 2018 rozstrzygnięty! ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji